תקשורת ומדיה

גיא הוכמן מתפוצץ לאחר הטרגדיה: "משתינים עלינו מכל מקום" |צפו

על רקע מטח הטילים הכבד ששוגר מלבנון לצפת, הסטנדאפיסט וכוכב הרשת גיא הוכמן פרסם סרטון ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו תקף את חברי הקבינט הביטחוני. גיא הוכמן: "יורקים עלינו והממשלה חושבת שזה גשם"
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
 הסטנדאפיסט וכוכב הרשת גיא הוכמן, שהפך לאחת הדמויות המוכרות בתקופה האחרונה בשל העלאת הסרטונים המשעשעים במהלך שירות המילואים שביצע במהלך המלחמה, העלה סרטון לרשת החברתית "אינסטגרם", ובו תקף את מקבלי ההחלטות בקבינט הביטחוני.
כוכב הרשת והסטנדאפיסט המוכר מתח ביקורת חריפה על מקבלי ההחלטות, נוכח מטח הטילים הכבד שנורה מלבנון לצפת אשר גבה חיים והביא לפצועים רבים. "אירוע קשה בצפת. משהו... יש פה אירוע קשה. יורקים עלינו והממשלה חושבת שזה גשם. משפילים יהודים, כאילו מחכים ל-7 באוקטובר הבא בצפון כדי להתחיל לפעול. ויגידו 'לא, אבל צריך לסיים עם הדרום'. זה חארטה".
 
בהמשך הסרטון המדובר, כוכב הרשת תקף באופן בוטה את מקבלי ההחלטות ואמר: "פשוט תז**** אותם! אין להם מטוס אחד! תפרקו אותם כבר! תחזירו את הגאווה לעם הזה. משתינים עלינו מכל מקום, טפי!", כעס כוכב הרשת בסרטון שהעלה לעוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם".

 
מלבד זאת, כוכב הרשת העלה פוסט חריף על מקבלי ההחלטות וכתב כי אלו מסרבים להבין שאנחנו נמצאים במלחמה גם באזור הצפון. בפוסט המדובר כתב הוכמן לעוקביו: "אירוע קשה בצפון, אבל הגמלאים הרופסים למעלה ימשיכו להכיל עד ה-7 באוקטובר הבא. תנו לצה"ל הגדול לנצח, תנו לדור הניצחון להחזיר את הביטחון לצפון ואת הגאווה לעם היהודי. עכשיו!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עאלק סטנדאפיסט. מביך
    מצחיק בקושי את עצמו 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לעבוד
    סגור
  • 1.
    פרה פרה, נסיים עם חמאס דאע"ש... אחרי זה חיזבאללה
    לבנת חבלה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול כלב בא יומו. הנה אמרתי וכתבתי, תבדקו אותי.
    סגור