ויראלי

גיא הוכמן קיבל מאות מיליוני צפיות: "אתם מגשימים לי את החלומות"

הקומיקאי מפוצץ האדרנלין שמאז פרוץ המלחמה ב-7 לאוקטובר עסוק בלרומם את מצב רוחם של הלוחמים והאזרחים בכלל, שיתף את כמות הצפיות שקיבל ברשתות החברתיות ולא היה יכול לעצור את התרגשותו
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
הקומיקאי האהוב שהספיק לשתף לא מעט סיפורים מרצועת עזה, ואף העלה מספר פרסומים שגרמו לסערה לא קטנה, גיא הוכמן, שיתף אתמול (רביעי) בציוץ שפרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) את כמות הצפיות שקיבל ברשתות החברתיות בשנת 2023.
בציוצו פרסם הוכמן תמונה של מסך המחשב שלו, בו נראה מייל שקיבל מהסוכן של בנושא כמות הצפיות לשנת 2023, ופירוט של כמות הצפיות בכל אחת מהרשתות. הוכמן פרסם את המייל וכתב "מייל בוקר מהסוכן. ריגשתם! אתם מגשימים לי את כל החלומות. תודה תודה תודה".
על פי התמונה ניתן לראות כי הרשת בה הוכמן כיכב והגיע למספרים הגבוהים ביותר היא כמובן אינסטגרם, בה הוכמן הגיע ליותר מ-107 מיליון צפיות. זאת כאשר במקום השני בכמות הצפיות להן זכה הוכמן נמצאת טיקטוק, עם קרוב ל-90 מיליון צפיות.
 
בסך הכל קיבל הוכמן 241.8 מיליון צפיות בכלל הרשתות, ללא ספק נתון מרשים שמצביע על הפופולריות לה זוכה הקומיקאי, על אף שבתחילת הקריירה שלו נחשב לשנוי במחלוקת, בשל אופי הסרטונים אותם היה מעלה לרשתות. 

במהלך המלחמה הוכמן לקח על עצמו להיות אחד מאלו שמרימים את מצב הרוח הלאומי ולא עסוקים בלהוריד אותו. זאת כאשר הוא נכנס מספר פעמים לרצועת עזה והרים את מורל הלוחמים. באחד מפרסומיו מהרצועה, צילם את עצמו הקומיקאי כאשר נכנס לים בעזה, פרסום שעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אף פעם לא שמעתי עליו.רק במלחמה שמעתי עליו. (ל"ת)
    אסולין 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוהבים אותך גיא .
    אורי 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אל תתן לחמוצים להוריד לך, העם אוהב אותך מאוד
    סגור