תרבות ופנאי

גיא הוכמן באקסטזה: זה מה שקרה כשרחל מאופקים הגיעה להופעתו

אחת הדמויות המדוברות ביותר שמעלה לכולם חיוך על השפתיים היא "סבתא רחל" מאופקים, שהתפרסמה כאשר הצליחה להישאר קרת רוח בסיטואציה המפחידה ביותר שיכולה להיות, גיא הוכמן הופתע כשראה אותה בהופעתו והעלה אותה לבמה
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
אחד הקומיקאים הפורצים של השנים האחרונות הוא גיא הוכמן, שידוע בהופעותיו המגוונות וההומור הצבעוני שלו, שלעתים נתפס כשנוי במחלוקת. אין קהל שהוכמן לא הגיע "להציק" לו, עם עוד אחד מסרטוני המשעשעים, אך הפעם הקהל הפתיע אותו.
הוכמן לא היה יכול להישאר לנוכח הדמות שהגיעה להופעתו ונצפתה בין יושבי הקהל, לא אחרת מאשר סבתא רחל מאופקים, ששרדה את פריצת המחבלים לביתה. היא אף זכתה לקבל את הכינוי "רחל עוגיות" לאחר שנודע כי היא, בקור רוח מדהים, אף הציעה למחבל עוגיות, בזמן שהיה בביתה ואיים עליה.
הוא הופתע והתרגש עד כדי כך שהיה חייב להעלות אותה איתו לבמה. "ב-7.10 אופקים ספגה 52 נרצחים. אתמול 400 מתושבי העיר התקבצו לצחוק בהיכל התרבות, וגברת אחת בשם רחל גנבה את ההצגה. ניצחון הרוח". כתב הוכמן בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, לצד סרטון מהופעתו ומהקטע המשעשע והמרגש עם האישה המדהימה הזו.
 

כאשר עלתה רחל לבמה הוכמן לא הפסיק להצחיק אותה ונראה היה שהקהל מרוצה מההתפתחות המפתיעה בהופעה. הוכמן אף עשה בהומור סימולציה עם רחל על הסצנה המפחידה שקרתה בביתה ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה