ויראלי

גיא הוכמן מתעד את ימיו בגבול עזה: זו הסדרה החדשה שתעלה

מיד עם תחילת המלחמה נשלח הקומיקאי גיא הוכמן למילואים, בזמן שאשתו אביה נמצאת בהריון, בסדרה בת שישה פרקים ל-YNET מתעד הוכמן את הימים שלו בשטח עזה כאשר אשתו אביה מבקשת ממנו להישאר בבית
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
מיד עם פרוץ המלחמה, הקומיקאי גיא הוכמן נשלח למילואים בדרום והבין שאת החודשים הקרובים יעביר על מדים, בין אם זה להילחם או להעלות מוראל לחיילים. בסדרה מיוחדת בת שישה פרקים שתשודר ב-YNET מתעד הוכמן את הימים שלו בגבול עזה כאשר אשתו אביה בזמן הריון מתקדם מבקשת ממנו להישאר בבית.
כזכור מאז תחילת המלחמה עסוק הוכמן בלרומם את מצב רוחם של הלוחמים והאזרחים בכלל, שיתף את כמות הצפיות שקיבל ברשתות החברתיות ולא היה יכול לעצור את התרגשותו.בנוסף לכך הוכמן ביצע סטנדאפ ראשון על אדמה עזה בזמן שהותו במילואים יחד עם החיילים.
בציוצו פרסם הוכמן תמונה של מסך המחשב שלו, בו נראה מייל שקיבל מהסוכן של בנושא כמות הצפיות לשנת 2023, ופירוט של כמות הצפיות בכל אחת מהרשתות. הוכמן פרסם את המייל וכתב "מייל בוקר מהסוכן. ריגשתם! אתם מגשימים לי את כל החלומות. תודה תודה תודה".
על פי התמונה ניתן לראות כי הרשת בה הוכמן כיכב והגיע למספרים הגבוהים ביותר היא כמובן אינסטגרם, בה הוכמן הגיע ליותר מ-107 מיליון צפיות. זאת כאשר במקום השני בכמות הצפיות להן זכה הוכמן נמצאת טיקטוק, עם קרוב ל-90 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה