ויראלי

אברי גלעד בווידוי חושפני: כך הושפל כשהיה ילד

בטורו בישראל היום סיפר המגיש: "בחיים לא אשכח איך המורה בתיה עליה השלום תפסה את פתק האהבה הראשון והאחרון שכתבתי בחיים, לילדה הכי יפה בכיתה, וקראה אותו בקול רם. את שאגות הצחוק שמעו בבית חנון. וזה היה בכלל בירושלים"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
תחת המילה "קשר", מגיש קשת 12 אברי גלעד, הסביר בטורו השבועי בישראל היום כיצד המלחמה הזאת מחזירה אותו אחורה, במיוחד אחרי שהשבוע דווח שחמאס עבר לתקשר בעזרת פתקים, אחרי שרשתות הקשר שלו נהרסו על ידי צה"ל.
הוא הסביר בטור: "בבת אחת נזרקתי אל ילדותי, אל הפתקים שהיינו מעבירים בשיעור מקופלים קטן-קטן, מיד ליד, מטור לטור עד שבאו אל הכתובת. וכמה פעמים נפתחו בדרך, וכמה פעמים יורטו על ידי מערכת מורת ברזל? בחיים לא אשכח איך המורה בתיה עליה השלום תפסה את פתק האהבה הראשון והאחרון שכתבתי בחיים, לילדה הכי יפה בכיתה, וקראה אותו בקול רם. את שאגות הצחוק שמעו בבית חנון. וזה היה בכלל בירושלים".

רק בשבוע שעבר, גלעד, השתתף לאחרונה בדיון שנערך בפאנל חדשות 12, במהלכו סיפר הפרשן החרדי ישראל כהן על תפילה שהתקיימה ברחבת הכותל עבור שלום החיילים, השבעת כלל החטופים ורפואת הפצועים. כמו כן, הוא סיפר על סדר התפלות העתיד להתקיים, כשאיש התקשורת עצר אותו והפתיע את כולם כשהוציא כיפה.
גלעד אמר: "אם אתם לא מתכוונים להגיע – שלא תגידו הפסדנו, זה מה שהולכים להגיד", ולאחר מכן קרא את קריאת "אחינו כל בית ישראל". כמו כן, חשוב להזכיר כי באולפן ישב גם חן אביגדורי, שבאשתו וביתו חזרו מהשבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה