בארץ

פיצוץ בוועדת הכספים: "תתבייש, איך קוראים לך בכלל?" |צפו

במהלך הדיון שנערך בועדת הכספים של הכנסת, ביקש חה"כ אלי דלאל מיו"ר הועדה, חה"כ משה גפני, להקציב את זמן הדיבור של קרובי החטופים לרבע שעה. בעקבות כך, אחד הנוכחים תקף את חה"כ דלאל: "רבע שעה? זה מה שאנחנו שווים בעיניך?"
מערכת ice | 
ועדת הכספים (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
היום (שני) נערך דיון בוועדת הכספים של הכנסת, שאותו הוביל יו"ר ועדת הכספים, חה"כ משה גפני (יהדות התורה). במהלך הדיון, שבו השתתפו קרובי החטופים, ביקש חה"כ אלי דלאל (הליכוד) מיו"ר ועדת הכספים, חה"כ משה גפני, להקציב את זמן הדיבור של משפחות החטופים ברבע שעה. לאחר ששמע את אותה בקשה, התפרץ אחד המשתתפים לדברי חה"כ אלי דלאל ותקף אותו: "רבע שעה, זה מה שאנחנו שווים בעיניך, נכון?. תתבייש, איך קוראים לך בכלל?".
אותו משתתף המשיך לתקוף את חה"כ דלאל, אשר ביקש להגביל את זמן הדיבור של קרובי החטופים: "רבע שעה, מה זה רבע שעה? אני אשאר עם זה ארבעים שנה. אתה לא רוצה לשמוע אותנו, אתה יכול ללכת. למה רבע שעה לתת לנו?. אני לא מבין את זה. לפחות היית מחכה שנצא, גם ככה אתה לא מכבד אותנו".
יו"ר וועדת הכספים, חה"כ משה גפני, התפרץ לדבריו של משתתף הדיון ואמר: "למה אתה אומר את זה, אני נותן פה כל הזמן". בעקבות דבריו של חה"כ גפני, המשתתף הבהיר את דבריו וציין כי הוא לא בא בטענות ליו"ר הוועדה אלא לחה"כ אלי דלאל, אשר הקציב את זמן הדיבור של משפחות החטופים.
"אתה בסדר, אדוני אני לא באתי אלייך בטענות. יושב פה חבר כנסת, עוד לא יצאנו הוא אומר 'תקציב להם רבע שעה כבר מעכשיו'. בזבזנו את זמנך?, סליחה שבזבזתי את זמנך אדוני היקר", ציין משתתף הדיון. 
אותו משתתף שהחל למתוח ביקורת חריפה על חה"כ אלי דלאל, המשיך לתקוף אותו ואמר: "אתה עובד אצלנו, אתה לא משהו אחר. לא יודע אפילו איך קוראים לך, תתבייש לך". בעקבות המהומה הרבה שיצר, נציגי הביטחון של הכנסת הוציאו את המשתתף מהדיון בוועדת הכספים של הכנסת. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה