בארץ

חה"כ קרויזר על נתניהו וגלנט: "לא למדו דבר מהקונספציה השגויה"

חה"כ יצחק קרויזר ממפלגת "עוצמה יהודית", מתח ביקורת על התנהלות שר הביטחון בשל הסכמתו בנושא הכנסת פועלים פלסטינים לשטחי ישראל. חה"כ קרויזר: "לשפשף את העיניים ולא להאמין"
מערכת ice | 
יצחק קרויזר (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, freepik)
יו"ר סיעת עוצמה יהודית, חה"כ יצחק קרויזר, מתח ביקורת חריפה על התנהלות שר הביטחון, יואב גלנט, אשר מיישר דרישת השב"כ לאפשר לפועלים מיהודה ושומרון להיכנס לישראל. "במקום להפוך לעובדת הסוציאלית של הרשות הפלסטינית שעסוקה כל הזמן בענייני רווחה, מוטב שגופי הביטחון יתמקדו באיסוף מודיעין ומוכנות הכוחות לסיכול טרור", ציין חה"כ קרויזר.
על רקע הצהרתו של שר הביטחון כי יש להסדיר את נושא הפועלים הפלסטיניים, בשל החשש בפגיעה במטרות המלחמה, חה"כ קרויזר, יו"ר סיעת עוצמה יהודית אמר: "לשפשף את העיניים ולא להאמין".
מלבד זאת, חה"כ קרויזר הדגיש כי קיימת בעייתיות ברעיון הכנסת פועלים פלסטינים לשטחי ישראל: "לא חלפו 24 שעות מ'המסמך האסטרטגי' שהונח על שולחנו של ראש הממשלה וכבר שר הביטחון מיישר קו ומוכיח למעשה שבמערכת הביטחון עליה הוא מופקד לא למדו דבר מהקונספציה השגויה שקרסה לתוך עצמה ב-7 באוקטובר".
לדעתו של חה"כ קרויזר, במערכת הביטחון מתעקשים להעלות נימוקים שונים למעשי הטרור של פלסטינים ביהודה ושומרון. "פעם זה היה 'היעדר אופק מדיני', פעם אלה ה'מגנומטרים' ו'הרעת תנאי האסירים' ועכשיו זו 'האבטלה הגוברת'", הדגיש חה"כ קרויזר.

עוד הוסיף כי "במקום לתרץ בכל פעם את כוונות האויב להרוג בנו רק משום שאנחנו יהודים, ולשמש בפועל כעובדת הסוציאלית של הרש"פ, מוטב שהשב"כ ושאר גופי הביטחון יעסקו באיסוף מודיעין ובהכנת הכוחות לסיכול טרור".
לצד הביקורת נגד שר הביטחון, חה"כ קרויזר טען כי מאז אירועי הטבח הנוראים שהתרחשו ב-7 באוקטובר, בכירי הרשות מצהירים כי קרב היום שטבח דומה ייערך באזור יהודה ושומרון ואף הוסיף: "סקרים ביהודה שומרון מצביעים על תמיכה של יותר 80% במעשי הטרור נגד ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה