בארץ

בעזה מודיעים: כוכב הכדורגל נהרג מתקיפות צה"ל ברצועה

על פי דיווחים מכלי תקשורת פלסטיניים, שחקן הכדורגל לשעבר, האני אל מסרי, נהרג כתוצאה מתקיפות צה"ל ברצועת עזה. אל מסרי נחשב לשחקן הכדורגל המצליח והמפורסם של עזה
מערכת ice |  1
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
על רקע המלחמה הנוכחית, כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי שחקן הכדורגל העזתי לשעבר, האני אל מסרי, נהרג כתוצאה מתקיפות צה"ל ברצועת עזה. על פי הדיווחים, מדובר בכדורגלן עבר מפורסם מאוד בעזה, אשר נחשב לכוכב בענף הספורט.

על פי דיווחים בעזה, אל מסרי שיחק בעבר בליגה המצרית ואף שימש כמאמן של הנבחרת הצעירה של פלסטין. כזכור, צה"ל הודיע היום (שבת) על חיסולם של אסמעיל סראג', מפקד גדוד נוציראת וסגנו, אחמד והבה.

על פי הדיווח, השניים חוסלו הלילה, בתקיפת חיל האוויר שתוכננה על ידי פיקוד הדרום וכוונה על ידי אגף המודיעין והשב"כ. סראג', שימש כמפקד פלוגת הנוחבה בעבר ונחשב לפעיל ייצור אמצעי הלחימה רקטיים.
תחום אחריותו מתקשר גם לאירועי הטבח ב-7 באוקטובר אשר במסגרת תפקידיו ניהל את שטחי הלחימה של המחבלים ביישובי העוטף ובעזה. סגנו אחמד והבה, מונה לתפקיד הסמג"ד (סגן מפקד גדוד נוציראת), לאחר שצה"ל ושב"כ חיסלו בתחילת הלחימה את הסגן הקודם. בין היתר, היה אחראי על תכנון פיגועים רבים בישראל ואף היה אחד האחראים לקיום האימונים של ארגון הטרור הרצחני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן כדורגל
    דליה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שחקני הכדורגל שהשתתפו בארועי השביעי לחודש דינם חיסול חיסול חיסול עכשיו עכשיו
    סגור