בארץ

גלנט מודה: "ישראל הותקפה ב-7 זירות, המחירים כבדים"

על רקע הלחימה המתמשכת, שר הביטחון יואב גלנט, השתתף בדיון של ועדת חוץ וביטחון, בה הוא סקר בפני חברי הכנסת את פעילות כוחות צה"ל בגזרות הלחימה השונות. "בין אם זה ייקח חודשים או בין אם זה ייקח שנים, את העניין הזה חייבים לסיים״, אמר

מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, עטיה מוחמד)
על רקע המשך התמרון הקרקעי ברצועת עזה והלחימה המתמשכת בגבול הצפון, שר הביטחון יואב גלנט, השתתף הבוקר (שלישי) בדיון מיוחד של ועדת חוץ וביטחון, שהתקיים בלשכת שר הביטחון בקריה. השר סקר בפני חברי הכנסת את פעילות כוחות צה"ל בגזרות הלחימה השונות בדגש על התקדמות הלחימה ברצועת עזה בהתאם לשלבי הלחימה.
בפתח הדיון אמר גלנט: "אנחנו נמצאים במלחמה רב זירתית, אנחנו מותקפים משבע גזרות שונות: עזה, לבנון, סוריה, יו"ש, עיראק, תימן ואיראן. הגבנו ופעלנו כבר בשש מתוך הגזרות האלה, ואני אומר כאן בצורה המפורשת ביותר - כל מי שפועל נגדנו הוא מטרה פוטנציאלית, אין חסינות לאף אחד״.
עוד הוסיף השר כי: ״מדינת ישראל תדע מה לעשות, מערכת הביטחון נערכת, המציאות שבה תוקפים אותנו ואנחנו מרוסנים, היא נכונה לפי השיקול שלנו ואת התוצאות בעזה כולם רואים ומבינים, מי שרואה אותן במיוחד זה חמאס, איראן וחיזבאללה״. 
גלנט המשיך וסיכם: ״אני רוצה לומר לכם שזו מלחמה ארוכה, קשה, יש בה מחירים, מחירים כבדים אבל ההצדקה שלה היא הגבוהה ביותר שיכולה להיות. אנחנו הותקפנו באופן ברוטלי וברברי על מנת להרתיע אותנו מלחיות כאן. אנחנו חייבים להבהיר שמי שעושה מהלך מהסוג הזה נחרץ דינו. בין אם זה ייקח חודשים או בין אם זה ייקח שנים, את העניין הזה חייבים לסיים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה