בארץ

על רקע עסקת השבויים: המחבל מפרשת אלאור אזריה לא יכלל

בצל עסקת שחרור החטופים אשר תמורתה עתידים להשתחרר נשים וקטינים פלסטינים אשר ניסו לבצע מעשי רצח באזרחי ישראל, פורסם כי המחבל שאלאור אזריה חיסל לא ישוחרר בעסקה הקרובה 
מערכת ice |  2
אלאור אזריה (צילום פלאש 90)
על רקע עסקת שחרור החטופים אשר תמורתם ישוחררו נשים וקטינים פלסטינים שמרצים עונש מאסר בישראל, היום (שישי) פורסם כי המחבל שחוסל על ידי הלוחם אליאור אזריה לא ישוחרר. אלאור אזריה, הלוחם אשר נשפט בשל חיסול המחבל אשר היה מעורב בפיגוע ב-2016 בחברון, עולה שוב לכותרות בימים אלו.
כאמור, בימים אלו אזריה מוזכר ברשתות החברתיות על ידי גולשים רבים: "אלאור אזריה צדק", "ראשוני: לאחר בדיקה מעמיקה המחבל שטופל בידי אלאור אזריה לא ישוחרר בעסקה הקרובה", "פה להזכיר – המחבל של אלאור אזריה לא ישוחרר בעסקה הקרובה".
הלוחם אלאור אזריה התייחס לעסקת החטופים הנוכחית אשר תמורתה ישוחררו נשים וקטינים פלסטינים שביצעו ניסיונות פיגוע באזרחי ישראל, ואמר כי שחרור מחבלים אינה אופציה, זאת בשל העובדה כי דינם נחרץ למוות מייד לאחר שניסו לבצע מעשי רצח באזרחים וחיילים חפים מפשע.
כזכור, פרשת אלאור אזרייה "זכתה" למחלוקות וגינויים רבים מצד פוליטיקאים ואנשי תקשורת מהצד השמאלי של המפה הפוליטית, כאשר אלו האשימו אותו בהתנהלות לא תקינה בשל החלטתו לחסל את המחבל שדקר את החיילים בחברון ב-2016. אותה סערה תקשורתית וציבורית החלה לאחר שתושב חברון שנכח במקום, תיעד את הרגע בו חיסל אזריה את המחבל. כאמור, בזירה נכחו שני מחבלים אשר הצליחו לדקור את החיילים בעמדת צה"ל. לאחר שנורו, עזריה טען את נשקו לאחר 11 דקות וחיסל את אחד המחבלים, השני נפצע באורח קשה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבוד לאלאור עזריה. הם משתפרים בסוף וממשיכים לרצוח יהודי (ל"ת)
    שיר 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אל דאגה.
    אחמד טיזי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צהל מחסל המון מחבלים שלא מגיעים אפילו למעצר, כמו אלאור אזריה יש עוד המון ולשמחתי הם לא צולמו, אלאור אזריה גיבור הממשלה דפוקה
    סגור