בארץ

נסעתם למילואים עם הרכב והמשפחה צריכה אותו? עכשיו יש פתרון

ארגון 'ידידים' מצטרף לשורה ארוכה של ארגונים ויוזמות פרטיות שהוקמו לטובת חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים, מאז פרצה מלחמת 'חרבות ברזל'. הארגון מציע פתרון לחיילי המילואים שנסעו עם הרכב המשפחתי לבסיס וכעת המשפחה צריכה אותו
מערכת ice | 
חייל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מספר רב של חיילי מילואים גויסו מאז אותה 'שבת שחורה' ב-7 לאוקטובר, כאשר מחבלי חמאס פרצו למדינת ישראל וביצעו טבח המוני מהאכזריים שידעה האנושות. חיילי מילואים רבים שהוקפצו הגיעו לבסיסים השונים ברחבי הארץ, הגיעו בעזרת הרכב המשפחתי.
לא בטוח שכל מי שגויס למילואים חשב שהרכב איתו הגיע יעמוד בחניה כל כך הרבה זמן, וכעת ישנה דרישה בקרב משפחות רבות לקבל בחזרה את הרכב לצורך קיום שגרת המשפחה. איך יעשו זאת כשאותו חייל נמצא בבסיס, בקווי העימות ואף יכול להיות שבתוך רצועת עזה עצמה, ותוך כדי לחימה.

קמפיין של ארגון ידידים בדרכים. קרדיט: ידידים
ארגון 'ידידים' פרסם היום כי הוא נרתם בדיוק למטרה זו ויציע שינוע חינם לכל חייל מילואים שמשפחתו זקוקה לרכב איתו נסע לבסיס. בארגון פרסמו כי יוכלו לבצע את השינוע בשני תנאים. התנאי הראשון הוא קבלת אישור מפורש מבעל הרכב, כאשר ידרשו אימות והתנאי השני הוא, שקיים ביטוח מתאים למתנדב/ת, על מנת שביצוע השינוע יעמוד בתנאי החוק.
מבצע ייחודי זה שלל ארגון 'ידידים' מצטרף ליוזמות ומבצעי התרמות רבים שקמו עם פרוץ המלחמה הקשה. מדי יום אנו עדים לרעיונות חדשים שעולים, עם הצרכים המשתנים של חיילי המילואים, מאחר וסיום הלחימה לא נראה באופק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה