בארץ

נתניהו באזהרה חמורה לחיזבאללה: "יעשה טעות חייו אם ייכנס למלחמה"

ראש הממשלה נתניהו נשא דברים במלאת חודש לפרוץ מלחמת חרבות ברזל, דיבר על ההישגים של צה"ל עד כה וגם נתן אזהרה לחיזבאללה: "יעשה את טעות חייו אם ייכנס למלחמה"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב נאום בעקבות 30 יום לתחילת מלחמת חרבות ברזל, עת תקפו מחבלי חמאס את יישובי העוטף ורצחו למעלה מ-1,400 ישראלים בנוסף ל-240 חטופים. במהלך ההצהרה הבהיר ראש הממשלה כי לא תהיה הפוגה הומינטרית ללא החזרת החטופים.
נתניהו פתח את דבריו: "חיסלנו אלפי מחבלים מעל הקרקע ומתחת לקרקע, חמאס מגלה שאנחנו מגיעים למקומות שלא חשב שנגיע אליהם, לא נעצור עד לניצחון. עזה לא תהווה עוד איום על ישראל", בנוסף שיגר ראש הממשלה מסר מאיים לחיזבאללה: "יעשה את טעות חייו אם ייבחר להיכנס למלחמה".

ראש הממשלה התייחס בנאומו גם לנושא החטופים ופנה למשפחות: "אני רוצה שתדעו, אנחנו פועלים בכל האמצעים ובכל החזיתות כדי להשיב את יקיריכם הביתה. הפעולה הצבאית היא חלק חיוני במאמץ הזה. בחזית המדינית אנחנו פועלים סביב השעון כדי לספק לצה"ל מרחב תמרון לטובת הפעילות הצבאית". 
בשעות הערב המוקדמות ביקר נתניהו במרכז הלאומי לאימוני יבשה (מל"י) בבסיס צאלים ונפגש עם צוערי בה"ד 1 מגדוד דקל, עם מפקדי המרכזים והרע"נים, ועם לוחמי יחידת אגוז וסיירת חרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה