בארץ

"רק ביחד ננצח" - רשויות יו"ש בסרטון אחדות מרגש: צפו

אשכול רשויות יהודה ושומרון הפיץ היום במלאת חודש לפרוץ המלחמה, סרטון אחדות מרגש המציג את השותפות בין מתיישבי יהודה ושמרון וראשי המועצות והעיריות ביו"ש בהגנה על המדינה. מנכ"לית אשכול יו"ש קרן גפן: "כשאנחנו מלוכדים, הרוח הישראלית בשיא עוצמתה. רק ביחד ננצח"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, תומר נויברג, אדי ישראל)
אשכול רשויות יהודה ושומרון פרסם היום במלאות חודש לפרוץ המלחמה סרטון אחדות המציג את מתיישבי יו"ש הנרתמים בימים אלו למאמץ המלחמתי יחד עם ראשי המועצות והעיריות. הסרטון מציג מתנדבי זק"א, אמא ל-7 חיילים, קצינה ביחידה מסווגת, כיתת הכוננות לצד אשת המילואימניק, מתנדבי הנוער וראשי המועצות והעיריות ביו"ש.
הסרטון מציג את רוח ההתנדבות של תושבי בכל תחומי המלחמה החל מהירתמות של התושבים בצבא, בזק"א, כיתות כוננות ונוער מתנדב. השיר ׳יחד כל הדרך׳ שהופיע בסרטון ובוצע מוסיקלית ע״י מועצת בנימין, מציג את מגוון תושבי יו"ש וראשי המועצות והעיריות ביו"ש במסר מרגש בימים מורכבים אלו הקורא לעם ישראל להתאחד וטוען 'רק ביחד ננצח' וכי רק אחדות תוביל לניצחון ישראל מול ארגון הטרור חמאס.
מנכ"לית אשכול יו"ש קרן גפן אומרת כי: "אנחנו במלחמה על הבית. כולנו מגויסים, האסון שפקד אותנו ב-7 באוקטובר נחרט בליבנו ויהדהד בנו לעד. גם מי שלא גויס ללחימה, לוחם בעורף. ההתגייסות של עם ישראל אחד בשביל השנייה נותן בנו כוח ותקווה. שאנחנו מלוכדים, הרוח הישראלית בשיא עוצמתה. רק ביחד ננצח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה