דיגיטל וטק

לראשונה ב'מטא': פייסבוק ואינסטגרם יציעו מינוי ללא פרסומות

שלשום, (יום ב') חברת Meta פרסמה באופן רשמי: "הושק שירות חדש המאפשר מנוי לפייסבוק ואינסטגרם שבו המשתמש יקבל את אותם התכנים - ללא פרסומות"
מערכת ice | 
מטא (צילום shutterstock)
החברה חשפה כי משתמשיה אשר גרים במדינות האיחוד האירופי, יוכלו להירשם למינוי בתשלום חודשי. מחיר המנוי יעמוד על 9.99 אירו לחודש, אם תרכשו אותו בדפדפן, או 12.99 אירו אם תרכשו אותו דרך מערכות iOS ו-Android.
במטא לא משתוקקים לפרסם את המינוי החדש כיוון שמדובר במהלך שנכפה עליה על ידי האיחוד האירופי, ובעצם פוגע במקור ההכנסה הכמעט יחיד של מטא: פרסומות.  במטא מדגישים שחווית השימוש והפיצ'רים ישארו זהים למשתמשים בתשלום והמשתמשים החינמיים.
במטא מקווים כי המינוי נטול הפרסומות ירכך את הדאגות של הרגולטורים באירופה לגבי פרקטיקות איסוף המידע של החברה; באיחוד האירופי דרשו בעבר ממטא לקבל את הסכמת המשתמשים בשביל להציג להם פרסומות המבוססות על הפעילות הדיגיטלית שלהם. בחברה החליטו כי משתמשים שיסרבו ייאלצו לשלם על השימוש ברשתות החברתיות שלה.
בהודעה שפרסמה רומזת החברה כי לא הייתה מציעה את המינוי החדש אם האווירה הרגולטורית לא הייתה משתנה. "אנחנו מאמינים באינטרנט מבוסס-פרסומות, שמאפשר לאנשים גישה למוצרים ושירותים מותאמים אישית, ללא קשר למעמדם הכלכלי", נכתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה