קריירה ולימודים

חברת הכשרה מעניקה לסוכני הביטוח כלים להתמודדות בזמן חירום

מתחילת המלחמה, למעלה מ-100 סוכני ביטוח השתתפו בסדנה דיגיטלית המחזקת את סוכני הביטוח ומעניקה להם כלים חדשים לזמן חירום 

מערכת ice | 
שמעון מירון (צילום רמי זרנגר)
על רקע המלחמה, הכשרה חברה לביטוח בע"מ החליטה לצאת במהלך להעצמת סוכני הביטוח על מנת לתמוך בהם בימים אלה. במסגרת המהלך הכשרה יזמה סדנה ייחודית שמעניקה לסוכנים כלים להתמודד עם אי הוודאות הגדולה שנוצרה אצל המבוטחים וכן יצירת פתרונות למתן שירות תואם למצב החירום שנוצר.  
למעלה מ-100 סוכני ביטוח השתתפו בסדנה של הכשרה בהנחיית הגב' חני שפיס, יועצת ומרצה בכירה בתחום הבריאות, תחת הכותרת "ערך סוכני הביטוח בזמן חירום".  במסגרת התוכן שהועבר בסדנה הודגשה החשיבות של עבודת סוכן הביטוח בהענקת תחושת ביטחון עבור כלל המשפחות בישראל בזמן המלחמה.
במהלך הסדנה, שפיס הסבירה כי לצד המבוטחים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה בגוף ובנפש, ישנם חולים כרוניים וחולים קשה אשר מזניחים את עצמם או לא פונים לחברות הביטוח מתוך החשש שלא יהיה להם מענה. על כן, שפיס הנחתה את הסוכנים ליצור קשר עם כלל הלקוחות, בכדי לעודד אותם לחזור לשגרת רפואית תקינה ולעזור להם בתהליך.  
כמו כן, הסדנה סקרה כלים וידע בכל הנוגע לכיסויים ביטוחים שונים, שירותים דיגיטליים, מוקדי רפואה ואירועי חירום, ומידע מלא לגבי מערך החירום במדינה, לצד קישורים מעודכנים לשימושם. חלק נוסף של הסדנה הוקדש לשאלות שונות הנוגעות למגוון נושאים, ביניהם מעמד של מבוטחים שעשו רילוקיישן, כיסויים מיוחדים לילדים, דרישות ביורוקרטיות בעת מלחמה, ביטוח פרטי, ביטוח קיבוצי, ועוד. 
שמעון מירון, מנכ''ל הכשרה: "בימים אלו, כולנו מתמודדים עם מציאות קשה, לכן החלטנו לחזק את הסוכנים שלנו גם בפן המקצועי. לצד נפגעי מלחמה רבים אשר זקוקים לאוזן קשבת ויד מכוונת, ישנם חולים כרוניים בגילאים שונים אשר זקוקים לתשומת לב ותמיכה וניכר כי הסדנה נתנה לסוכנים ערך מקצועי חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה