כסף וצרכנות

'ערבות הדדית': המיזם המרגש של מועדון הצרכנות הוט

בימים אלו לאור המלחמה, מועדון צרכנות הוט מחזק עסקים בדרום ומקים מיזם 'ערבות הדדית' פלטפורמה המאפשרת חיבור בין העמיתים שזקוקים לסיוע לבין עמיתים שיכולים לענות לעזרה דרך הנכסים של מועדון צרכנות הוט
מערכת ice | 
מועדון צרכנות הוט (צילום יחצ)
מועדון צרכנות הוט פועל לסיוע ללמעלה מ-600 בתי עסק בדרום המתמודדים עם משמעויות כלכליות קשות בעקבות המלחמה. לנוכח המצב מגוון בתי העסק, ובעיקר עסקי חקלאות, נאלצים להתמודד עם הסחורה שחיי המדף שלה עומדים להיגמר, צרכנים שחוששים להגיע לאזור וכו'.
המועדון שמקיים באופן שותף שיתופי פעולה עם 14,000 עסקים איתר בתוכם 600 בתי עסק קטנים בדרום. בתי עסק אלו יקבלו חשיפה מוגברת והמועדון יעניק להם במה מרכזית בנכסי הפרסום שלו, לרבות פרסום ממומן על מנת להגביר את תנועת הלקוחות שאותם בתי עסק זקוקים לה כל כך.
בנוסף, מועדון צרכנות הוט הקים מיזם 'ערבות הדדית' – במסגרתו חברי המועדון נרתמים לעזור אחד לשני– באמצעות פלטפורמת המועדון המחברת בין עמיתים שזקוקים לסיוע, לבין עמיתים שיכולים לעזור. הפניות תגענה למועדון בצורה דיסקרטית ולאחר מכן צוות המועדון יבצע את החיבור בין העמיתים. פיילוט שבוצע בימים האחרונים הוכיח את עצמו והמועדון מרחיב את השירות לכלל העמיתים.
צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון צרכנות הוט: "מועדון צרכנות הוט, כואב את כאבם של משפחות החטופים, הנרצחים, הפצועים ותושבי הדרום. המועדון פועל בימים קשים אלו באופן רחב ועוזר לכלל עמיתי המועדון ואזרחי המדינה. מלבד משפחות שנאלצו להתפנות מבתיהם ולהתמודד עם מציאות כואבת, גם העסקים בדרום חווים פגיעה כלכלית קשה, ועל כן אנו פועלים לטובת חשיפת העסקים ומוצריהם לכל עמיתי המועדון".
וילנאי הוסיף ואמר: "כמו כן, מינפנו את קהילת המועדון עבור חברי המועדון שיוכלו לסייע זה לזה, כחלק מערכי המועדון לערבות הדדית. אנו נמשיך לעזור, לתרום, לחבר ולדבר את כל הצרכים של אזרחי מדינת ישראל בימים קשים אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה