בארץ

הסבתות מתגייסות למען החיילים: כל הפרטים על היוזמה המרגשת

ביוזמה מרגשת, עשרות דיירים ודיירות מהדיור המוגן מגדלי הים התיכון התגייסו למען החיילים והחלו לתפור ציוד חימום עבור החיילים חזית ובובות מיוחדות עבור הילדים המאושפזים בבתי החולים
מערכת ice | 
הסבתות מתגייסות (צילום ללא)
לאור המלחמה עמה מתמודדת מדינת ישראל בימים אלה, עשרה דיירים ודיירות מדיור מוגן מגדלי הים התיכון ירושלים, החליטו שהם חייבים לעשות משהו למען החיילים שלוחמים בחזית. הדיירים התאגדו יחד, הוציאו מכונות תפירה מהארון, רכשו בדי פליז מיוחדים והחלו לתפור חם-צוואר עבור החיילים. בנוסף, כעת מתחילים קבוצת דיירים בפרויקט נוסף של תפירת בובות מיוחדות עבור בית חולים שיבא בובות שמיועדות לתווך לילדים את הליך האשפוז.
היוזמה של דיירי מגדלי הים התיכון ירושלים הפכה להיות לאחד הסמלים של הבית בימי המלחמה. עשרה דיירים שלחלקם יש נכדים חיילים שבשעות אלה נמצאים בשטח, החליטו פה אחד לעשות משהו טוב בזמן הלחימה. שושנה גולדברמן בת ה-92 שהייתה מעצבת בצעירותה, הוציאה את מכונת התפירה שלה מהארון, ויחד עם דיירות נוספות שיש ברשותן מכונות תפירה, קנו בדי פליז, וחוטים והחלו כולן יחד לתפור חם-צוואר עבור חיילי הצפון.
הדיירת שושנה גולדברמן לה יש 4 ילדים, 13 נכדים ו-7 נינים מספרת: "בעברי הייתי מעצבת אופנה, למדתי בשנקר ועשיתי סטאז' אצל לולה בר אבנר שהייתה מעצבת אופנה ישראלית גדולה מאוד. בפרויקט אני מסבירה לשאר הדיירות כיצד לגזור נכון את הבד, ולאחר מכן אני תופרת במכונת התפירה שלי. חשוב לי להגיד שגם הילדים שלי שירתו בצה"ל ואני יודעת מה זה אמא ששולחת ילד לצבא. מאחלת שכל החיילים יחזרו בריאים ושלמים, אחנו אוהבים אותם ומתפללים עבורם".
רחל מלול בת ה-76, משתתפת גם בפרויקט ולה 4 ילדים ו-10 נכדים: "סרגנו עד עכשיו עשרות חם-צוואר עבור החיילים בצפון. אני בתפקידי גוזרת את הבדים, ונראה שכולן כאן רוצות לעזור ונרתמות למשימה. הכנו לחיילים חבילות עם הרבה דברים טובים, עושות את הכל ברצון ובשמחה. הכי חשוב שיחזרו הבית בשלום". 
בנוסף, הדיירות שהתגייסו לתפור לחיילים חם-צוואר, מתחילות פרויקט נוסף של תפירת בובות עבור ילדים המאושפזים בביה"ח. לבובות יהיה תפקיד חשוב במהלך האשפוז של הילדים, שכן באמצעותן הצוות הרפואי יסביר להם על תהליך ההחלמה והאשפוז.
גולדברמן: "לקחנו עוד פרויקט חשוב של תפירת בובות לתינוקות וילדים קטנים המאושפזים בביה"ח. אתמול בלילה הכנתי סקיצה של הבובות, והיום אציג בפני שאר הדיירות, אראה להן כיצד לגזור את הבדים ואתחיל לתפור במכונה עבור הילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה