רכילות עסקית

מרגש עד דמעות: האנשים הטובים שנותנים את הלב לתושבי הדרום

עמותת "אלון ואלה" מחברת את קצוות החברה הישראלית ומשדכת בין מתנדבים לאוכלוסיות שונות. עתה, היא מציעה טיפול במשפחות הפצועים בשבעה בתי חולים, תורמת לחיילים, מפיגה בדידות לקשישים ומספקת סיוע מפתיע במיוחד בתחום הביוטי
מערכת ice | 
עמותת אלון ואלה למען תושבי הדרום (צילום יח"צ עמותת "אלון ואלה")
עמותת "אלון ואלה", עמותה שמחברת את קצוות החברה הישראלית ודואגת לשדך בין מתנדבים לאוכלוסיות השונות מזה כמה שנים עומדת לצד תושבי הדרום וכוחות הביטחון מאז תחילת הלחימה במגוון דרכים.
העמותה מציעה טיפול במשפחות הפצועים בשבעה בתי חולים, לרבות חיבור אנשי מקצוע, הסעות, סיוע במזון, הגשמת חלומות וכל מה שצריך. עבור מפוני העוטף: חיבור אנשי מקצוע שמסייעים, מספקים כל ציוד שצריך מפרפומריה ועד לציוד לתינוקות, ועוד.

עבור חיילים בשטחי הכינוס מתנדבי העמותה מספקים כל ציוד שאינו צה"לי. העמותה גם מסייעת לתושבי עוטף עזה שבחרו להישאר בביתם בערים כמו נתיבות, אופקים, שדרות עוד. עבור אוכלוסיית הקשישים- העמותה מעלה כאלף מתנדבים מדברים עם אלף קשישים מדי יום להפגת בדידות.
בתחום מאמץ השינוע, עמותת "אלון ואלה" מפעילה קבוצה עם מעל 500 משנעים עם כלי רכב שמובילים מה שצריך ממקום למקום. תחום חשוב נוסף הוא הביוטי: צוות שעובר בין הפצועים בבתי החולים ומציע לפצועות ולפצועים קוסמטיקאיות, לק ג'ל וכו'. בתחום הנפשי, העמותה מחברת פסיכולוגים בחינם למי שזקוק לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה