משפט

הרופא שנחשד בייבוא סם אונס - הכשיר את הדור הבא של המתמחים

כתב אישום הוגש נגד ד"ר רשף משולם מתל אביב שהועסק בקופת חולים מכבי והתמחה באיכילוב. על הפרק: "סמים בכמויות מסחריות" שאותרו בביתו מסוגים שונים, כולל קטמין וג'י. הוא הודה בעבירות אך מסר "גרסה מופרכת" לכאורה לפיה השתמש בחומרים לצורכי מין. עו"ד פרידמן: "מעל באמון, קיימת חזקת מסוכנות"
מערכת ice |  3
סמים מסוכנים מסוגים שונים. הראיות (צילום דוברות המשטרה)
פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה השבוע כתב אישום נגד ד"ר רשף משולם, הרופא בן ה-35 מתל אביב שנחשד כי ייבא מחו"ל "סם אונס" מסוג ג'י בכמות של כ-160 גרם. בפרקליטות ביקשו להאריך את התנאים המגבילים על הנאשם, שעובד בחדר מיון ובקופת החולים מכבי, בשל המעילה באמון שניתן בו מתוקף תפקידו.
לפני כשבועיים דווח ב-ice כי בתחילת אוגוסט נתפסה במכס חבילה שנשלחה מארה"ב ובה חומר שנחשד כסם המסוכן GBL. בבקשה להארכת התנאים המגבילים צוין כי הנאשם הודה במיוחס לו באשר לייבוא הסמים, אולם "מסר גרסה מופרכת ולפיה הוא משתמש בסמים אלו בכדי להסיר ריסים מלאכותיים ולצורכי מין".
הרופא הוא בעלים של מכון הוראה והכנה למבחני קבלה למקצועות הרפואה. הוא עוסק ברפואה פנימית וברפואת משפחה בקופת החולים מכבי, הוא גם מתמחה ברפואה דחופה בבית החולים איכילוב. בתחילה טען הנאשם שחלק מהסמים שנמצאו הם של בן זוגו, אולם בהמשך החקירה חזר בו והודה כי הוא הבעלים של כל הסמים שנתפסו.
ד"ר משולם טען כי נהג להשתמש להשתמש בחומרים אלו כאשר היה נוהג להתלבש כאישה. בחודש ספטמבר חיפוש בביתו, שם נמצאו בביתו כמויות גדולות של סמים מסוגים מגוונים הכוללים קטמין, MDMA, ממסי, פטריות הזיה ועוד, ללא היתר ולא לצריכה עצמית. הסמים נמצאו בתוך אדניות עציצים בסלון, בתוך ארון המטבח, בתוך המקרר ובסלון הבית.
עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב מסרה: "המשיב הינו רופא חדר מיון וקופת חולים, מתוקף תפקידו אמון על בריאות הציבור ומכיר היטב את הסיכונים הקיימים בשימוש בסמים. חרף זאת, המשיב ייבא והחזיק סמים מסוגים שונים בכמויות מסחריות, בין היתר סמים קשים הנחשבים ל'סמי אונס'. המשיב מעל באופן בוטה באמון אשר ניתן בו מתוקף תפקידו, ומכאן קמה חזקת מסוכנות בעניינו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רופא עם סמים
    בנימין 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקחת לו את הרשיון שהוא רופה . ו כמובן אחרי סורג ו בריח ל15 שנים
    סגור
  • 2.
    פרי בואשים
    ריפורמיסט 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד אנרכיסט מיוצאי מחאת הפרבליגים הוא וקליין הם הפרצוף של השמאל הפרוגרסיבית להקיא ולהוקיע
    סגור
  • 1.
    צריכים לעשות להם בדיקה גרפולוגית לפני כניסתם לתפקיד (ל"ת)
    אסתר 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור