בארץ

רה"מ נתניהו במתקפה: "חילול הקודש, ננקוט בצעדים נחרצים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפשעי השנאה נגד חברי הקהילה הנוצרית בירושלים: "אני מגנה בכל תוקף כל ניסיון לפגוע במתפללים, ואנחנו ננקוט נגד מעשים אלה בצעדים מיידיים ונחרצים"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
שנאי הפשע נגד אנשי הקהילה הנוצרית בירושלים עלו מדרגה בחודשים האחרונים, כאשר נזירים וחברי הקהילה מדווחים על אירועים חמורים במיוחד בהם מקללים ומגדפים אותם, יורקים עליהם ומשחיתים את הכנסיות והמנזרים השונים בעיר.
בעקבות כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על כך היום (שלישי) עם פנייה גם באנגלית כלפי חברי הקהילה הנוצרית כשכתב: "ישראל מחויבת באופן מלא לשמור על הזכות הקדושה של פולחן ועלייה לרגל לאתרים הקדושים של כל הדתות", כתב תחילה נתניהו.
ראש הממשלה הוסיף גינויים כלפי האלימות הקשה כלפי מתפללים נוצרים בעיר שאמורה לשרת את שלוש הדתות הגדולות - יהדות, איסלם ונצרות. "אני מגנה בכל תוקף כל ניסיון לפגוע במתפללים", כתב נתניהו, "ואנחנו ננקוט נגד מעשים אלה בצעדים מיידיים ונחרצים".
בסיום דבריו כתב יו"ר הליכוד נתניהו כי לדעתו מדובר בחילול הקודש מצד התוקפים, וכי המדינה תגלה אפס סובלנות כלפי תופעות מסוג הזה: "התנהגות פוגענית כלפי מתפללים היא חילול הקודש והיא לא מתקבלת על הדעת. נגלה אפס סובלנות כלפי כל פגיעה במתפללים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם לשסע איש ברעהו זה חילול (ל"ת)
    תקבל עונש מלמעלה 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור