תקשורת ומדיה

עמית סגל מתפוצץ: "בור ועם הארץ"; "ילד מגודל"

פרשן חדשות 12 תקף בחריפות את פעיל ההתיישבות אלישע ירד, שהצדיק תקיפת צליינים נוצרים בירושלים. "ילד מגודל שלא הקים מעולם מחסום בין הבטן לפה. זו הסיבה שנטש את לשכתה של לימור סון הר מלך"
מערכת ice | 
אלישע ירד (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אירוע מתגלגל בטוויטר (X) הגיע לתגובה נזעמת במיוחד של עיתונאי חדשות 12 עמית סגל כלפי "דובר נוער הגבעות" אלישע ירד. בתחילה כתב סגל, "מה לאנשים נורמליים ולפיגוע השנאה הזה", ולאחר מכן כתב פוסט נגד ירד.
הרקע הוא סרטון שרץ ברשת ובו קבוצת צליינים נוצרים שעברו ברחוב שער האריות בירושלים, וחטפו קריאות מקבוצת חרדים שעברה שם, ואף מספר יריקות עליהם. העיתונאי ארנון סגל, אחיו של עמית, הגיב כי מדובר ב"מעשה מכוער ביותר".
 
אולם לא כך חשב פעיל ההתיישבות אלישע ירד, שהגיב לארנון: "להושיט את הלחי השניה לדת שטבחה בעם שלך במסעות רצח המוניים זה לא בדת שלנו, זה יותר קשור לדת הרצחנית ההיא."
 
עוד הוסיף ירד תוך שהוא מצלם קטע מדברי הרב אברהם יצחק קוק. "זמן טוב להזכיר שהמנהג לירוק ליד כמרים או כנסיות הוא מנהג יהודי עתיק ורב שנים", כתב ירד. "אולי בהשפעת התרבות המערבית קצת שכחנו מה היא הנצרות, אבל דומני שמליוני היהודים שעברו בגלות מסעות צלב, עינויי אינקווזיציה, עלילות דם ופוגרומים המוניים - לעולם לא ישכחו."
ירד קיבל מספר תגובות גינוי לדבריו, וביניהם כאמור זו של עמית סגל, שהשתלח בו: "מדובר בבור ועם הארץ שאיננו מכיר את השתתפותו של הרב קוק בלוויות של כמרים אנגליקניים, את חילופי האיגרות איתם, ובעיקר ילד מגודל שלא הקים מעולם מחסום בין הבטן לפה. זו הסיבה שנטש את לשכתה של לימור סון הר מלך בטענה שהקואליציה שמאלנית מדי. היהדות שלו היא גירסה קוזאקית של יואב בן צרויה מינוס השירות הצבאי."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה