בארץ

לפיד מתייחס להצעת הפשרה החדשה: "לסדר לנתניהו פגישה בבית הלבן"

במהלך נאומו, חשף יו"ר האופוזיציה כי "הפשרה טובה מכדי להיות אמיתית" וכי: "המטרה שלא לא תהיה להגיע להסכמות, אלא לסדר לנתניהו פגישה בבית הלבן"
מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר האופוזיציה לפיד התייחס לראשונה אל מתווה הנשיא המעודכן וטען כי: "כבר לפני חודש אמרתי לצוותו של נשיא המדינה וגם לחבריי באופוזיציה שכמה ימים לפני הבג"צים תצוץ פתאום פשרה שתיראה טובה מכדי להיות אמיתית, תדעו שזה מפני שהיא אכן לא אמיתית."
לפיד סבור כי המגעים המחודשים לפשרה הגיעו על רקע ביקורו הצפוי של נתניהו בארצות הברית, ועל ההזמנה שעדיין לא קיבל לפגישה בבית הלבן. לפיד המשיך וטען כי: "המטרה שלה לא תהיה להגיע להסכמות, אלא לסדר לנתניהו פגישה בבית הלבן, ובעיקר להערים קשיים על שופטי בג"ץ בזמן שהם דנים בעתירות'".
לפיד התייחס לחקיקה הצפויה של חוק הגיוס בכנס החורף הקרוב של הכנסת וטען כי: "הכלכלה הישראלית לא תעמוד בזה, והחברה הישראלית לא תעמוד בזה."
לפיד המשיך ואמר כי: "המאבק הבא שלנו יהיה נגד חוק ההשתמטות. הוא לא יכול לעבור. החרדים צריכים להתגייס כמו הילדים שלנו, והם צריכים לעבוד כמו כולנו. הנתונים מולנו. אנחנו צריכים חוק גיוס אמיתי, עם מדדים, עם יעדים, עם סנקציות, שיוביל לזה שהחרדים יתגייסו וילכו לצבא."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הילדים שלך התגייסו ?
    אזרח דואג 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כן אשמח אם תוכל לפרט כמה הם תרמו ואיפה למדינה שלנו ? על הדרך אולי תזרוק איזה מילה או 2 על השירות שלך ...
    סגור
  • 1.
    כמה טמטום יש בראש של לפיד
    סימה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש ליצן החצר. מכר את הנכסים היקרים של המדינה לאויבנו. בושה
    סגור