בארץ

הותר לפרסום: תושב עכו גויס לארגון טרור ע"י פלסטינית

השב"כ והמשטרה חשפו תושב עכו שניהל קשר עם גורמי טרור המזוהים עם ארגון החזית העממית. "אנו ערים למאמצי ארגוני הטרור לגייס ערביי ישראל", נמסר מהשב"כ

מערכת ice | 
ארגון טרור פלסטיני
הבוקר (שישי) הותר לפרסום כי במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל (היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר) נעצר בתחילת אוגוסט תושב עכו, חסן נדאף, בחשד לקיום קשר למול גורמי טרור המזוהים עם ארגון הטרור החזית העממית (חז"ע).
במסגרת חקירתו בשב"כ ובמשטרה, התקבל מידע לפיו במהלך החודשים האחרונים פנתה אליו רוצ'ה אבו עג'מה, תושבת בית לחם, המזוהה עם ארגון החז"ע, במטרה לגייסו לארגון.

בהמשך, התנהל קשר בין השניים באמצעי תקשורת שונים, לרבות, מפגש בעיר עכו, במהלכו הביע חסן את הסכמתו לסייע לרוצ'ה, ובתוך כך לארגון החזית העממית, וזאת באמצעות העברת כספים, מסרים ועוד. בסופו של יום, הסכמתו לא הבשילה לכדי מעשים של ממש, לאור מעצרה.
בגין מעשיו האמורים, ועל סמך המידע שהתקבל במהלך החקירה בשב"כ הוגש היום (שישי), כתב אישום המייחס לחסן עבירות של מגע עם סוכן חוץ וקשירת קשר למתן שירות לארגון טרור.
השב"כ ציין כי הוא ער למאמצי ארגוני הטרור לפעול לגיוסם של ערביי ישראל לקידום פעילות טרור. בהתאם לכך, ככל שיתקבל מידע על אודות מגע עם גורם טרור, אף ללא מימוש צעדים בפועל, ינקטו את הצעדים הנדרשים לסיכול הקשר ולמיצוי הדין עם מבצעי העבירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה