בארץ

כך התקשורת הישראלית תציין את חודש המודעות לילדים חולי סרטן

לכבוד חודש המודעות לילדים חולי סרטן, עמותת גדולים מהחיים גייסה את התקשורת הישראלית כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב. במהלך החודש יענדו אנשי תקשורת את סיכת הזהב, ועודד בן עמי מערוץ 12 כבר הספיק להתייחס לנושא
מערכת ice | 
עיתונאים (צילום freepik)
חודש ספטמבר הוא חודש המודעות לילדים חולי סרטן, ועל כן עמותת "גדולים מהחיים" ומשרד תקשורת ואסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ׳ יזמו מהלך מיוחד שבמסגרתו מגישים בתוכניות הטלוויזיה השונות עונדים סרט בצבע זהב – הסמל הבין-לאומי לסרטן בקרב ילדים.
לצד זאת, עמותת ״גדולים מהחיים״ יוצאת במהלך חודש ספטמבר בקמפיין גיוס המונים במתכונת 'שגרירים". הקמפיין פועל על פי העיקרון של "תעבירו את זה הלאה" - כל שגריר לוקח על עצמו מטרה ויעד לגיוס תרומות, כמו מימון תרופות, טיפולים וציוד רפואי שאינם בסל הבריאות, בדיקות גנטיות והטסות לטיפולים מצילי חיים בחו"ל, תקנים במחלקות האונקולוגיות, מענה לילדי 'גן החלומות' ועוד.
כל שגריר מקבל לינק אישי שבאמצעותו ניתן לתרום למטרה הנבחרת ואותו שולחים לחברים, מכרים וקרובי משפחה באמצעות הרשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ.
כאמור, במסגרת הקמפיין יזם משרד התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ' מהלך שבמסגרתו חולקו לערוצי התקשורת 12, 13, כאן 11 ואולפן Ynet סיכות בצבע זהב – סימן ההיכר של סרטן בקרב ילדים ולהם נלווה טקסט שמסביר על חודש המודעות ופעילות העמותה.
בערוץ 12, בתוכניתו של עודד בן עמי בשעה שש הוא ענד את סיכת הזהב יום אחרי יום, והסביר על הסיכה: "רק הסבר לדבר הזה (מצביע על הסיכה), חודש ספטמבר הוא חודש המודעות לילדים עם מחלות סרטן, ואנחנו מודים מאוד לעמותת 'גדולים מהחיים' ששלחה לנו את סיכת הזהב ואנחנו חושבים שצריך להגביר לזה את המודעות לילדים עם סרטן ולאחל להם הרבה בריאות".

עודד בן עמי עם סיכת הזהב. באדיבות חדשות ערוץ 12
אפרת ליכטמן, מנכ"לית עמותת "גדולים מהחיים", מסרה: "חודש המודעות הבינלאומי למחלות סרטן בילדים, מביא איתו הזדמנות לעצור, לראות את הגיבורות והגיבורים הצעירים ובני משפחתם, המתמודדים עם טלטלה משפחתית דרמתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה