משפט

יאיר נתניהו מתמתן? משך את התלונה כנגד מוביל המחאה

יאיר נתניהו חזר בו מהבקשה להוצאת צו הטרדה מאיימת נגד אופיר גוטלזון, סטארטאפיסט שפועל בארצות הברית וממובילי תנועת המחאה הבינלאומית נגד הרפורמה
מערכת ice |  1
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
נתניהו הבן משך את בקשתו לצו הטרדה מאיימת שהוציא נגד אופיר גוטלזון, ממובילי המחאה הבינלאומית נגד המהפכה המשפטית והבקשה נמחקה. לטענת נתניהו, הוא חווה הטרדות לאורך זמן מגוטלזון ומאנשים שהוא שכר.
כזכור, לאחרונה הגיש יאיר נתניהו צו הרחבה נגד לאחר שטען שגוטלזון רודף אחריו ושלח אנשים נוספים להטרידו. בדיון במעמד נתניהו, שהתקיים בסוף חודש אוגוסט, קבע השופט נאיל מהנא מבית משפט השלום בירושלים כי היום (שלישי) יתקיים דיון במעמד שני הצדדים.
כזכור יאיר נתניהו ביקש במסגרת בית המשפט להורות על הרחקה של אגוטלזון ממנו ולהורות לו להסיר את הפרסומים המטרידים על ידי אותו פעיל. בבקשה שהוגשה על ידו צוין כי לפני מספר שבועות החלו לעקוב אחריו מספר אנשים, לאחר זמן מה התברר כי מדובר בשליחים של אותו פעיל פוליטי שאף נתן להם את כרטיס האשראי שלו כדי שיוכל לממן את שהייתם אליו בכל מקום בעולם.
במסגרת דיון שנערך בחודש אוגוסט באופן חד צדדי נקבע כי שני צדדים צריכים להתעמת בבית המשפט. התאריך של הדיון היה אמור להיות היום, אך, נתניהו הבן כאמור בחר לחזור בו מן התלונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואולי אביו החליט להפסיק לממן את הייצוג המשפטי שלו? (ל"ת)
    מיכל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור