בארץ

מחאה נגד נציב שירות המדינה: "לא מגן על שומרי הסף"

"ארגוני המאבק בדיקטטורה" הודיעו על מחאה משותפת היום בערב מול ביתו של נציב שירות המדינה. המחאה מגיעה על רקע השיחה הצפויה מחר בנושא הדחת מיכל רוזנבוים, הממונה על רשות התחרות
מערכת ice |  1
דודי אמסלם ומיכל רוזנבוים (צילום ויקפדיה, פלאש 90)
"ארגוני המאבק בדיקטטורה" יקיימו הערב (ראשון) הפגנת חירום מול ביתו של האיש שאמור לטענתם להגן על עובדי המדינה, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ. המפגינים מוחים על כך שהוא לא יוצא להגנת הממונה על רשות התחרות, מיכל רוזנבוים  ואף מוסיף לקיים מחר (שני) דיון בנוגע לבקשת השר אמסלם להדיח אותה.
לטענת מארגני המחאה: "בשבועות האחרונים פועל השר אמסלם על מנת להדיח את רוזנבוים מתפקידה, וזאת לאור התנגדותה לניסיונותיו למנות את מקורביו, חלקם אנשים חסרי כישרון והתאמה, לתפקידים בכירים בשירות הציבורי."
הם עוד מסבירים כי: "מאז מנהל אמסלם נגדה קמפיין השמצות ודה לגיטימציה, ולפני מספר שבועות אף פנה במכתב להרשקוביץ, אשר מונה לתפקיד על ידי נתניהו לאחר שכיהן בעבר כשר בממשלתו, ודרש להדיחה על רקע התעקשותה שלא להסכים לדרישותיו למינויים פוליטיים."
כזכור, השר דודי אמסלם ומיכל רוזנבוים נמצאים בעימות ממושך על רקע ניסיונות המינוי הבלתי פוסקים של אמסלם למנות מקורבים לתפקידים בכירים. עימות זה תוקע מינויי דירקטורים בחברות ממשלתיות רבות. השר אמסלם אף ניסה למנות את המפקד שלו מהמילואים  וטען: "ניסיתי למנות אותו, חבר טוב שלי, היה מ"פ במילואים 30 שנה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכן הכתבה שגוי
    מישו 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכן הכתבה שגוי. מיכל כהן היא הממונה על התחרות ולא רוזנבוים. רצוי לעשות בדיקה לפני שרצים לפרסם כתבות.
    סגור