בארץ

ביקורת על הממשלה ומערכת הביטחון בעקבות הפיגוע: "חייבות להתעורר"

גל ביקורת מצד ראשי רשויות ביהודה ושומרון כלפי הממשלה ומערכת הביטחון בעקבות הפיגוע הקשה הבוקר סמוך לקריית ארבע בו נרצחה אישה בשנות ה40 לחייה, המצוד אחר המחבל שביצע את הפי
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

לאחר הפיגוע הקשה הבוקר סמוך לקריית ארבע בו נרצחה אישה בשנות ה-40 לחייה ונפצע אדם נוסף באורח קשה מירי מחבלים מרכב, משכים המאמצים לאתר היורה. במקביל לתגובות מבכירי המערכת הפוליטית גם בקרב ראשי המועצות ביהודה ושומרון הייתה ביקורת על פעולות הממשלה בנושא, זאת לאחר הפיגוע שהתרחש לפני יומיים סמוך לחווארה אז נרצחו אב ובנו, גם במקרה הזה היורה טרם נתפס.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מסר בעקבות הפיגוע: "שוב פיגוע מזעזע, מחבקים בשעה קשה זו את משפחתה של ההרוגה ומתפללים לרפואתו של הפצוע. נחנו דורשים מממשלת ישראל לשנות מסלול ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי לפגוע בתשתיות טרור ובטרור, המסיתים והמממנים, לא יכולים להמשיך עוד בשגרת חייהם, יש כאן מלחמה וצריך לנהוג בכך כמו במלחמה.

ארי אודס המועמד לראשות מועצת הר חברון מסר לאחר הפיגוע הקשה: "פיגוע רצחני זה מצטרף לשורה של אירועים ביטחוניים חמורים בהר חברון בחודשים האחרונים. אנו מתריעים כבר תקופה ארוכה ולצערנו ללא מענה ראוי. הכלת הטרור עולה לנו בדמים. הממשלה ומערכת הביטחון חייבים להתעורר. אסור להסתפק בתפיסת המחבלים לאחר מעשה. חייבים לצאת למבצע חומת מגן  בכל איו"ש ולחסל את קיני הטרור.

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו מסר: "הממשלה ומערכת הביטחון חייבות להתעורר. שרשרת הפיגועים האחרונים נובעת מכך שאין מה שישכנע מחבל פוטנציאלי לא לצאת מהבית ולא ללכת להרוג יהודים. אין הריסת בית מחבל תוך 24 שעות, אין גירוש משפחות לעזה, אין עונש מוות. מנגד יש תנאים מפנקים למחבלים בבתי הכלא בישראל, משכורת חודשית לכל רוצח והבטחת הכנסה למשפחה מטעם הרשות הפלסטינית. עד שלא תקודם חבילת ההרתעה נגד הטרור לצד מבצע רחב היקף, שום דבר לא יעזור".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמו שהבריטים לא הצליחו למגר ה"טרור" היהודי
    ייייייישששששש 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יעזור לכם הפלשינים לא מוכנים לחיות תחת שלטון יהודי
    סגור
  • 1.
    גלנט
    א 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הביתה אתה כישלון אחד גדול
    סגור