בארץ

מבוכה ברכבת הקלה: תאי השירותים בתחנות יהיו נעולים

הרכבת הקלה תפתח בשישי הבא לאחר ציפיות רבות, אך כעת מתגלה כי יתכן שתאי השירותים במקום, יהיו נעולים. הסיבה לכך קשורה בחוסר תקציב של החברה המפעילה
מערכת ice |  3
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)
כפי שדיווחנו, הקו האדום של הרכבת הקלה צפוי סוף סוף להיפתע בשישי שבוע הבא, כעת מתברר כי בתחנות התת-קרקעיות התחנות צפויים להיות נעולים. הסיבה לכך טמונה בתקציב שלא נמצא להפעלתם, כ-8 מיליון שקל.
משרד האוצר צפוי להציע לחברת ההפעלה של הרכבת הקלה, "תבל", לגבות תשלום של שני שקלים על כניסה לשירותים. נדגיש כי מתקני השירותים נבנו ונמצאים במקום, הסיבה לחוסר הפתיחה שלהם טמונה בחוסר התקציב לתשלום לחברות הניקיון והאחזקה.
כזכור, נת"ע פרסמה כי הקו האדום יפתח לאחר שהגיעו האישורים הדרושים לפתיחת הקו. החברה. החברה החיצונית מגרמניה שמעריכה את הבטיחות של המתקן, קבעה כי: "חל שיפור ברמת בלימות הבטיחות, וניתן לפתוח את הרכבת הקלה לנסיעה מסחרית, ובתנאי שבימים הקרובים תמשך המגמה החיובית". בנת"ע היו שבעי רצון מהנתונים ומוכנים לפתוח את הקו כעת, כשיש גם תאריך רשמי חתום.
ועדת ההיגוי במשרד התחבורה, בראשות מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן, התכנסה במהלך השבוע שעבר והיא זו שהכריעה לגבי מועד פתיחה. הייתה התלבטות בין יום שישי ה-11 באוגוסט, או שבוע לאחר מכן, ה-18 באוגוסט והוחלט בסופו של דבר לבחור בתאריך המאוחר ביניהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רגב
    רונה כהן 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגב מחלקים סירים או חיתולים לפני שעולים על הרכבת . כמה טמטום שום דבר לא נעשה בצורה תקינה אין עובדי ניקיון. לא צריך לעלות עד שהכול יסודר
    סגור
  • 2.
    .
    .. 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזוי
    סגור
  • 1.
    אין עובדי ניקיון ברציפים? מדינת כלם?? (ל"ת)
    דרור 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור