בארץ

הפליה ברמת גן? התנאי של העירייה לכניסה מוזלת לפארק המים

עיריית רמת גן פרסמה לאחרונה פעילות שנויה במחלקות. פלאייר חדש שהופץ הבטיח כרטיס כניסה מוזל לפארק המים נחשונים אם הילדים יקראו פרקי תהילים והלכה
מערכת ice | 
פארק מים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פעילות ייחודית של עיריית רמת גן זכתה לגינוי רב בימים אלו. לפי וואלה, העירייה פרסמה פעילות שהתנתה קראית פרקי תהילים והלכות כיבוד הורים במימון מוזל של יום כיף בפארק המים נחשונים. 
יום הכיף המדובר מציע כרטיס כניסה לפארק בתאריכים שטרם נקבעו באוגוסט, בהם תתקיים פעילות בהפרדה של גברים ונשים. המחיר המוזל עומד על 35 שקלים במקום מאה שקלים. למטרת האירוע עוצב פלאייר שהופץ לתושבים ואף נשלח בקבוצות הוואטסאפ. לפי המודעה, כל שצריך לעשות זה לקרוא תהילים או ללמוד הלכות כיבוד אב ואם, ואז להירשם אצל הגבאי בבית הכנסת או אצל רכזי הקהילות.
המהלך כאמור עורר לא מעט ביקורת, ובפרט בקרב גורמים בעירייה שטענו כי מדובר ב"שוחד בחירות" ובאירוע פוליטי שלא נראה כמוהו לפני כן. יותר מכך, נטען כי נעשה שימוש בכספי המיסים שמשלמים תושבי העיר, כדי לגרום לתושבים להצביע לש"ס.
מעיריית רמת גן ציינו כי גם לציבור הדתי בעיר יש הזכות ליהנות מפארק המים בפעילויות מופרדות, והוסיפו כי הפעילות לא מותה בקריאת תהילים או הלכות וכי כל מי שירצה יוכל להשתתף בפעילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה