תקשורת ומדיה

עמיחי אליהו מתפוצץ על רביב דרוקר: "קונספירציות והסתרת עובדות"

לשר עמיחי אליהו בטן מלאה על העיתונאי רביב דרוקר ועל האופן שבו הוא מפרש את משפט נתניהו: "הקונספירציות והסתרת העובדות של רביב דרוקר הן בסך הכל דוגמה אחת קטנה לשטיפת המוח שאזרחי ישראל חווים, כאשר מציגים להם עובדות מסולפות ועל גביהן פרשנויות מופרכות. ומשם קצרה הדרך לתבהלה בציבור על דיקטטורה והשפעה פסולה על משפט נתניהו"
דוד זולדן |  2
עמיחי אליהו, אסתר חיות, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר המורשת הרב עמיחי אליהו מעוצמה יהודית עולה להתקפה נגד רביב דרוקר: "הקונספירציות והסתרת העובדות של רביב דרוקר הן בסך הכול דוגמה אחת קטנה לשטיפת המוח שאזרחי ישראל חווים, כאשר מציגים להם עובדות מסולפות ועל גביהן פרשנויות מופרכות. ומשם קצרה הדרך לתבהלה בציבור על דיקטטורה והשפעה פסולה על משפט נתניהו".
השר אליהו המשיך בלהט: "קצת עובדות ברשותכם. נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים ביקש למנות את השופטת רבקה פרידמן פלדמן לשופטת בכירה. עקב היותה ראש ההרכב במשפט האלפים, ולמען הסר לזות שפתיים, שר המשפטים יריב לוין החליט להעביר את הסמכות בעניין אליי. לאחר שקיבלתי המלצות חמות, הן של נשיא המחוזי הן של נשיאת העליון אסתר חיות, ולאחר שהתייעצתי עם מומחים, אישרתי את הבקשה".
אליהו המשיך להלום בדרוקר: "הקונספירציות והסתרת העובדות של רביב דרוקר הן בסך הכל דוגמה אחת קטנה לשטיפת המוח שאזרחי ישראל חווים, כאשר מציגים להם עובדות מסולפות ועל גביהן פרשנויות מופרכות. ומשם קצרה הדרך לתבהלה בציבור על דיקטטורה והשפעה פסולה על משפט נתניהו. לא היה לקידום שלה שום קשר למשפט של ראש הממשלה, הבקשה לקידום הגיעה מצד הנשיאה חיות שבעצמה חתומה על המינוי לצד החתימה שלי. אף אחד מהליכוד לא דיבר איתי מילה וחצי מילה על המינוי או חיווה דעתו על כך, וכל שכן שראש הממשלה לא עשה כן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הולם בחוזקה
    אליהו מצפת 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מפוברקת. על מי "הלם" אליהו בנו של הגזען מצפת? מכל הכיתוב, בדבריו אין בכלל התייחסות למישפט של הקיסר כפי שניתן להבין מסיכנון "הכתבה" קיצפו של הכהניסט יצא בגלל ביקורת של דרוקר על שיפור בשכרה של השופטת הראשית במישפטי נתניהו. (גם אישתו של מזכיר הממשלה קיבלה עליה).
    סגור
  • 1.
    רביב הדרק (ל"ת)
    סימה 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור