בארץ

גנץ: "הפסדנו בקרב אך לא במערכה הגדולה שאותה ננצח"

שר הביטחון לשעבר תקף את הממשלה על העברת החוק היום ללא פשרה, וקרא לאנשים משמאל לא לסרב לשירות מילואים. בנוסף, קרא לתומכי הממשלה, "להקשיב לצד השני, להבין שאין לנו עם אחר"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שהקשיח עמדות בדיון הפשרה על חוק עילת הסבירות, לא מצטער ואף תוקף את הממשלה לאחר שהחוק עבר היום (שני) בכנסת. "זהו יום קשה. שורפי האסמים ומרעילי הבארות  ניצחו – מדינת ישראל הפסידה", אמר בהצהרה ששודרה הערב בערוצי הטלוויזיה.
גנץ התייחס למחלוקת בתוך הקואליציה בנוגע להליכה לפשרה, והאשים את ראש הממשלה שבחר בצד של השר לוין ולא של השר גלנט "רוב בכנסת שרוצה בהסכמות – הוכנע בידי חברי כנסת קיצוניים...האחראי הישיר הוא ראש הממשלה. הוא העדיף את הצרכים הפוליטיים של בן גביר ואת הגחמות של לוין, על פני המיצוב המדיני של ישראל, על ביטחון ישראל...מי שראה את שר הביטחון מתחנן לשר המשפטים – מבין עד כמה למדינת ישראל דרוש בעת הזו מבוגר אחראי. ככה לא מנהלים מדינה."
 
על המשך החקיקה שעתיד להתחדש במושב בכנסת הבא בחודש נובמבר, אמר גנץ: "מולנו עומד המשך חקיקה דורסנית – מינוי שופטים פוליטיים, התגברות, פגיעה בשומרי הסף והדחת היועמ"שית. מאות אלפי פטריוטים ברחבי הארץ, שיוצאים ומפגינים – הם הכוח, ורוב עם ישראל שרוצה ברפורמה בהסכמה, הוא העוצמה שלנו מול הסכנה הזו.
לבסוף התייחס לנושא הסרבנות של המוחים בשמאל, וגם למצביעי הימין. "גם בשעה הקשה הזו, אני קורא לאחיי המשרתים והמתנדבים – המשיכו לשמור על ביטחוננו, כדי שתהיה לנו מדינה חזקה לעשות בה את התיקון", אמר גנץ והמשיך, "לתומכי החקיקה, אני מבקש לקרוא היום, להקשיב לצד השני, להבין שאין לנו עם אחר, ועלינו להישאר חזקים ביחד. אף אחד לא רוצה לדרוס אתכם, אבל אתם אל תדרסו אותנו, ההתנגשות תפגע במדינת ישראל כולה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה