תקשורת ומדיה

אביגדור קהלני זועם: "רק פצצת אטום בתל אביב תחזיר שפיות?"

גיבור ישראל והשר לביטחון פנים לשעבר, אביגדור קהלני, במתקפה חריפה נגד ההפגנות: "מה קרה בקופסא שלכם? חוסר אחריות לאומי. מה רק פצצת אטום שתיפול באזור ת"א תחזיר אותנו לשפיות? אתם רמטכ"לים לשעבר? נראה את הכוח הפוליטי שלכם, תקימו תנועה ותפילו את ביבי. הצבא צריך להיות מחוץ לתחום"
מערכת ice |  1
אביגדור קהלני ב"פגוש את העיתונות" (צילום חדשות 12)
על רקע ההפגנות שנמשכות נגד הרפורמה במערכת המשפט, סביב המשך החקיקה לביטול עילת הסבירות, גיבור ישראל והשר לביטחון פנים לשעבר, אביגדור קהלני, שחתום על אחד מסיפורי הגבורה הגדולים בתולדות צה"ל, אם לא הגדול שבהם, במלחמת יום הכיפורים, יצא למתקפה חריפה נגד ההפגנות.
קהלני אמר כך בראיון לענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, והתייחס בין היתר גם לאיומי הסרבנות בצה"ל: "אני מסתייג מזה בכל הסתייגות אפשרית. אני המום מהאנשים האלה. אנשים ששירתו את המדינה, היו שליחים, היו מוכנים לעשות למען המדינה הכל, עכשיו הם מעודדים סרבנות? אם התהליך הזה יימשך זה התאבדות של המדינה. אתה יודע כמה כסף מושקע בכל טייס? למה זה תמיד אותן יחידות? 8200, דובדבן והטייסים... למה זה לא גולני? למה זה לא גבעתי? אני המום מכל אותם אנשים, הם היו שליחים של עם ישראל, הם לא יכולים לעשות פוליטיקה מהצבא, הצבא צריך להיות מחוץ לתחום".
 
עוד המשיך קהלני ואמר: "אנחנו עוברים מהפכה תרבותית במדינת ישראל. התחלקנו לשבטים, כל ממזר מלך מבחינתו חוסם את הכבישים, יולדות לא יכולות להגיע לבתי חולים, אנשים עם התקפי לב נשארים בבית. מה קרה בקופסא שלכם? חוסר אחריות לאומי. מה רק פצצת אטום שתיפול באזור ת"א תחזיר אותנו לשפיות? אתם רמטכ"לים לשעבר? נראה את הכוח הפוליטי שלכם, תקימו תנועה ותפילו את ביבי".

בתוך כך, מגיש ערוץ עכשיו 14, אראל סג"ל, יצא למתקפה חריפה נגד אחת מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, שקמה ברסלר, כאשר הגיב בזעם לציוץ שלה בו כתבה: "זוהי קריאה לכל הצ׳מברליינים הפוטנציאלים של המחנה (בוז׳י, גנץ, לפיד) - פשרה בפני עצמה איננה ערך. אל תתפשרו על הערכים של העם הנפלא הזה. זמן ההכרעה הגיע. נכריע את הקיצוניות והטירוף. זה מיעוט קטן ואלים שהשתלט על הממשלה".
סג"ל כתב בתגובה כך: "היא ירדה מהפסים אם הייתה עליהם פעם. צ'מברליין כזכור חתם את הסכם מינכן עם היטלר. ה-היטלר. זה עם השפם. הנאציונל-סוציאליסטי הידוע. מה זה אומר עליה ועל חבריה אם זה עולם הדימויים שלהם. שאנחנו נאצים ואסור להגיע איתנו לפשרה? הגייס של ז'וקוב בדרך? אם אני מבין נכון, מנסים למנוע מלחמת אחים בגלל צמצום עילת הסבירות! נראה לי ניסיון ראוי. אבל הפרופסור רוצה הכרעה. רל"ב קלאסי. והידד לקלישאות העלובות מהם הערכים של העם הנפלא הזה? (לא כולל מי שלא שקמה): הפיכות צבאיות? חבר מביא חבר? פנקס אדום? גדר ושער צהוב? "שיוך"? פנסיות תקציביות? איחוד ומאוחד? אכיפה בררנית?".
 
בתוך כך, בשבוע שעבר, לאחר טעות שנפלה במהלך שידור אייטם על משרד הפרסום גיתם BBDO בתוכנית 'הדו"ח של סג"ל' בהגשתו של אראל סג"ל בערוץ 14, סג"ל לקח אחריות על הטעות המדוברת והתנצל בצורה גלויה בציוץ שהעלה בנושא לחשבון הטוויטר שלו, כאשר בעוד מגיש ערוץ עכשיו 14 דווקא לקח אחריות על הטעות שנפלה בשידור תוכניתו, מי שפחות האמין להתנצלות המדוברת הוא מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, שיצא למתקפה נגד סג"ל וערוץ 14.
תחילה, סג"ל צייץ בטוויטר את התנצלותו וכתב: "במסגרת התכנית הערב שידרנו קטע וידאו קצר מדיון שנערך בין היתר בהשתתפות אנשי משרד הפרסום גיתם. במסגרת השידור ייחסנו לאנשי המשרד בשוגג, כוונה לרתום את המגזר הערבי למחאה, בעוד הקטע ששודר היה מקמפיין אחר. אני מתנצל בפני אנשי גיתם על הטעות שנבעה מתקלה מערכתית ולא מכוונת זדון. אתנצל בחדווה וביושר גם בתכנית של מחר, באותה השעה בדיוק. נשתמע".
 
מי שכאמור, לא האמין בכנות התנצלותו של סג"ל הוא מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, שתקף: "זרוק את זה על המפיק שלך, כמו תמיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יא תימוני עלוב
    שרוליק 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המרחק מצנעא לת"א הובדיוק אותו מרחק כמו מת"א לצנעא,רוצה לומר,מי שיוצר את מלחמת האחים חייב לבדוק עצמו מה חלקו בטראומה ולהיות חכם ולהבין שדחיקת האחר תביא למלחמת אחים. אבל מה ניתן לבקש מזדים עמלקיים בבוניים שהקופסה שבין אוזניהם ריקה וליבם עשוי מרעל
    סגור