בארץ

השר קרעי נגד דואר ישראל: הבקשה החריגה מהשר אמסלם

השר קרעי פנה לשר אמסלם, וביקש ממנו שיתערב על מנת למצות "דין משמעתי" נגד מנהלת רשות החברות. המהלך מגיע על רקע משאלת ליבו של השר קרעי לפטר את יושב ראש הדואר
מערכת ice | 
ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד ולשכת ההוצאה לפועל (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי פנה לשר אמסלם וקרא לו לפעול מול נציבות שירות המדינה למיצוי דין משמעתי כנגד מנהלת רשות החברות בעקבות חריגה מסמכות והתערבותה בהליך הדחת יו״ר הדואר לאחר החלטת השרים והכרעת בג״צ.
השר קרעי כתב במכתבו לשר אמסלם כי: ״תוכן המכתב והאמור בו קורא תיגר ומתריס כנגד החלטת שרי הממשלה, החלטה שהתקבלה בהליך תקין לרבות התייעצות עימה כמנהלת רשות החברות הממשלתיות. מובן כי המכתב מהווה חריגה מסמכות ומשולל כל תוקף חוקי.
יתרה מכך, האובססיה של גברת רוזנבוים לביטול הליך הדחת מר וקנין, עד כדי הוצאת מכתב דחוף ליועמ"ש לממשלה תוך חריגה מסמכות ותוך כדי אי קבלת ההכרעה של בג"צ בעניין, מעלה בעיניי חשד שמא מצויה מנהלת הרשות בניגוד עניינים בנושא הזה. אני קורא לך מכובדי השר, לפעול מול נציבות שירות המדינה למיצוי הדין המשמעתי עם הגברת רוזנבוים."
כזכור, מאז שקרעי נכנס לתפקידו הוא טוען כי רמת השירות בדואר התדרדרה בצורה דרמטית, גם בעקבות הסגירה ההמונית של סניפים ברחבי הארץ. גורמים במשרד האוצר התנגדו ועדיין מתנגדים למהלך, מחשש שיפגע בהליך ההפרטה המתקדם בו נמצא הדואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה