בארץ

ליברמן על פקיעת חוק הגיוס: "הממשלה יורקת לאזרחים בפרצוף"

"ההחלטה הצפויה של הממשלה שתאפשר לשר הביטחון לא לאכוף גיוס על חרדים שלומדים בישיבות היא בושה וחרפה. המהלך מהווה פגיעה קשה בחוסן הלאומי של מדינת ישראל ומגדיל את הפערים ואי השוויון בקרב החברה הישראלית", כך צייץ יו"ר "ישראל ביתנו" בחשבון הטוויטר שלו
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, ממשיך את הקו הלוחמני שלו כנגד הציבור החרדי. שר האוצר לשעבר תקף בחריפות בחשבון הטוויטר שלו את הממשלה, על רקע פקיעת חוק הגיוס בסוף החודש, כאשר עדיין אין אלטרנטיבה ברורה להמשך ועל פי המסתמן - שר הביטחון יואב גלנט צפוי להנחות את צה"ל שלא לאכוף חובת גיוס על תלמידי ישיבות, עד לחקיקת החוק החדש.
כך צייץ ליברמן: "ממשלת נתניהו יורקת לאזרחי ישראל בפרצוף. ההחלטה הצפויה של הממשלה שתאפשר לשר הביטחון לא לאכוף גיוס על חרדים שלומדים בישיבות היא בושה וחרפה. המהלך מהווה פגיעה קשה בחוסן הלאומי של מדינת ישראל ומגדיל את הפערים ואי השוויון בקרב החברה הישראלית".
הוא המשיך: "כל צעיר ישראלי בגיל 18 - יהודי, מוסלמי, נוצרי, דרוזי וצ׳רקסי צריך לקחת חלק בנטל שבמקרה הזה זו גם זכות גדולה לשרת בצבא או בשירות הלאומי. לא נאפשר לטירוף הזה להימשך, סיעת ׳ישראל ביתנו׳ תלחם בכך בכל האמצעים העומדים לרשותה. לא נוותר על עקרון השוויון בנטל לכולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די לרדוף אחרי יהודים, מה עם ערבים שלא עושים שום שירות
    ישראל 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערבים מקבלים כאן את מלוא הזכויות, ואין להם שום חובות. היתכן? למה רודפים אחרי יהודים. ולמה אנו צריכים לשלוח את הילדים היקרים שלנו, לצה"ל, שמקריב את ילדינו, על מזבח הטייקונים, תחקרו!!!
    סגור