בארץ

טרגדיה: שלושה חיילי צה"ל נהרגו בשתי תקריות בגבול מצרים

אירוע טרגי בגבול עם מצרים. שלושה חיילי צה"ל נורו ונהרגו בשתי תקריות על ידי שוטר מצרי. כוחות צה"ל מתחקרים את האירוע ומבצעים סריקות על מנת לגלות באם יש מפגעים נוספים
מערכת ice | 
אמבולנס בזירה (צילום פלאש 90)
אירוע חריג וטרגי התרחש הבוקר (שבת) בעמדה ליד גדר הגבול עם מצרים כאשר שוטר מצרי חדר לישראל ורצח שלושה חיילי צה"ל בשתי תקריות שונות. קודם לאירוע, ועדיין לא ברור אם קשור לאירוע החדירה, צה"ל סיכל הברחת סמים המוערכת ב-1.5 מיליון שקל, שלושה ק"מ צפונית מזירת התקרית.
לוחם ששמו עדיין לא אושר לפרסום ולוחמת בשם ליה בן נון בת 19 מראשל"צ החלו את משמרת השמירה שלהם בת 12 השעות ליד הר חריף אמש בשעה 21:00. כאשר בשעות הבוקר השניים לא ענו בקשר, כוח בפיקוד קצין יצא לכיוונם בסביבות השעה 8:00 ומצא את השניים מתים כשהם ירויים.

כוחות צה"ל החלו בסריקות על מנת למצוא את המפגע ולאחר הזיהוי שלו החלו חילופי אש בו נהרג לוחם נוסף, אוהד דהן בן ה-20 מאופקים. נגד צה"ל נפצע באורח קל ופונה לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בב"ש.
דובר צה"ל פרסם הודעה אחר הצהריים בה נמסר כי "בשעות הבוקר המוקדמות, נהרגו לוחמת ולוחם צה"ל מירי מחבל, בעת שאבטחו בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים. לאחר מכן, הגיעו כוחות נוספים לגזרה וביצעו סריקות במרחב. בשעות הצהריים במהלך הסריקות, הכוח זיהה את אותו המחבל בשטח ישראל והתפתחו חילופי אש בינו לבין הכוח. הלוחמים והמפקדים חתרו למגע, ירו והרגו את המחבל. במהלך חילופי הירי נהרג לוחם צה"ל ונפצע נגד צה"ל באורח קל".
עוד הוסיפו מדובר צה"ל כי "המחבל הינו שוטר מצרי. מתקיים תחקיר בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם הצבא המצרי. האירוע מתוחקר בשטח על ידי מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, מפקד אוגדה 80, תת אלוף איציק כהן ומפקדים נוספים. כוחות צה"ל ממשיכים לסרוק במרחב על מנת לשלול הימצאותם של מחבלים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה