נדל"ן ותשתיות

ועדת הכספים תצביע על חוק הארנונה למרות שביתת הרשויות

ועדת הכספים לא מתרגשת מהמחאה וצפויה להעביר את החוק השנוי במחלוקת למרות השביתה של הערים החזקות, והשבתת מוסדות התרבות והמרכזים הקהילתיים 
דוד זולדן | 
שביתת הרשויות (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע מחאת הרשויות ברחבי הארץ ששובתות הבוקר, הקואליציה תצביע על הכנסת קרן הארנונה לחוק ההסדרים. ועדת הכספים תצביע על אישור שילוב החוק בתוך חוק ההסדרים הקרוב.

לפי הודעת מרכז השלטון המקומי ימשיכו הרשויות לשבות "עד שקרן הארנונה תוסר (מחוק ההסדרים - ס.ח)". ברובן לא מתקיימים הבוקר לימודים בגנים ובבתי הספר. הבגרות במתמטיקה מתקיימת כרגיל, וגם בחינוך המיוחד השביתה לא תחול. עם זאת, שירותי התברואה ישבתו ולא תתקיים קבלת קהל במשרדי העירייה וגם לא מענה טלפוני, מוסדות התרבות והמרכזים הקהילתיים ישבתו.
בירושלים, אשקלון, לוד, עכו, צפת וחריש לא תתקיים שביתה. בבת-ים, כרמיאל, נהריה, קריית שמונה, קריית גת וקריית מלאכי השביתה לא תכלול את הלימודים. גם ביישובי עוטף עזה, שהיו תחת מטחי רקטות כבדים בשבוע האחרון, כן יתקיימו לימודים.
יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס הגיע לפשרה עם האוצר בסוף השבוע שעבר והמאבק של ראשי הערים החזקות ליוצא לדרך ונועד להוציא את קרן הארנונה מחוק ההסדרים, שאמור לעבור עד סוף החודש, באופן שניתן יהיה לקיים עוד דיונים ולשפר את הנוסח הקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה