ויראלי

זיוף כרטיסי אשראי והונאת ענק: כך תיירים עקצו מאות אלפי שקלים

כתב אישום חמור הוגש נגד שלושה תיירים מאסטוניה, שמתייחס לעשרות עבירות של זיוף, מרמה והונאה בהיקף אדיר שמסתכם במאות אלפי שקלים. כך פעלה השיטה
מערכת ice | 
הונאה (צילום freepik, unsplash, pixabay)
כתב אישום חמור במיוחד הוגש אתמול (רביעי) נגד שלושה תיירים מאסטוניה, שמתייחס לעשרות עבירות של זיוף, מרמה והונאה בהיקף אדיר שמסתכם במאות אלפי שקלים. שלושת התיירים פעלו בשיטה מתוחכמת, במסגרתה הם זייפו ושכפלו כרטיסי אשראי וביצעו עסקאות גדולות ללא ידיעה של בעלי כרטיסי האשראי כמובן.
שלושת החשודים בהונאת הענק של כרטיסי האשראי נעצרו כבר לפני שלושה שבועות, נכלאו לאחר חקירה ממושכת. מאז, מעצרם הוארך מספר פעמים נוספות על ידי בית המשפט, וכעת כאמור כתב אישום הוגש נגדם.
שוטרי תחנת המשטרה בנתניה, יחד עם שוטרי יחידת ההונאה במחוז מרכז, עצרו את שלושת התיירים מאסטוניה בתום חקירה סמויה שנערכה מזה תקופה, ולאחר שימוש במצלמות ובאמצעים טכנולוגיים הביאו לחשיפת זהותם של חברי הכנופיה מאסטוניה, בשנות ה-30 וה-50 לחייהם. לאחר שנעצרו, בחיפוש ברכבם נמצאו כרטיסים מגנטים וציוד נוסף לשפול כרטיסי אשראי.
כזכור, רק לאחרונה נחשפה שיטת עוקץ מתוחכמת במיוחד של בדיית מסיבות שלא היו ולא נבראו, שסייעה לצמד נוכלים צעירים מצפון הארץ לגרוף לכיסם מאות אלפי שקלים, על חשבון חברות מכירת כרטיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה