משפט

בדו מסיבות – ועקצו חברות למכירת כרטיסים במאות אלפי שקלים

צמד נוכלים צעירים מהצפון המציאו מסיבות שלא היו, ושכרו חברות למכירת כרטיסים. באמצעות מאות כרטיסי אשראי גנובים רכשו כרטיסים בעצמם לאותן מסיבות - וכך נהנו מהכספים שהועברו אליהם בתמורה 
מערכת ice | 
שיטת עוקץ חדשה (צילום freepik, pexels)
שיטת עוקץ מתוחכמת במיוחד של בדיית מסיבות שלא היו ולא נבראו, סייעה לצמד נוכלים צעירים מצפון הארץ לגרוף לכיסם מאות אלפי שקלים, על חשבון חברות מכירת כרטיסים.
סיפור העוקץ נחשף היום ב-ynet ולפיו ירין לוי (20) מקריית שמונה ואגם כהן (19) מנהריה, פתחו מכירת כרטיסים למסיבות בחברות המתמחות בכך. המסיבות היו פרי מוחם הקודח, מה שלא הפריע להם להשיג כרטיסי אשראי גנובים ולרכוש באמצעותם מאות כרטיסים לאותן "מסיבות".

על פי כתב האישום שהוגש נגדם, נהנו השניים מהכספים שהעבירו להן אותן חברות תמורת הכרטיסים, בניכוי עמלה. רק לאחר שהועברו הכספים, התריעו חברות האשראי כי הכרטיסים גנובים והעסקה בוטלה.
לוי וכהן השתמשו בשמות בדויים ובכמה מספרי טלפון לא על שמם, וגרפו לכיסם מאות אלפי שקלים שהועברו אליהם דרך אנשי קש. בנוסף נאשמים השניים כי גנבו צ'קים מעסק בנהריה, ותועדו כשהם פודים אותם בעסק לחלפנות כספים בכפר ירכא.
בחקירתם התברר כי רכשו בערוצי טלגרם מאות כרטיסי אשראי גנובים. לדברי המשטרה, "לאחד החשודים יש רקע ביח"צנות של מסיבות ואירועים וכך עלה הרעיון להונאה. השניים מואשמים, בין היתר, בעבירות של איומים, התחזות וקבלת דבר במרמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה