בארץ

ג'ודי נירס מוזס מברכת על "מגן וחץ" ועוקצת: "תודה לפריבילגים"

"לא אכפת לי מה הסיבה. שמחה ומברכת את צה"ל שסוף סוף גם העזתים יחטפו הפתעות לא נעימות. נמאס שזה רק הצד שלנו", כך כתבה אשת התקשורת בהתייחסותה למבצע
מערכת ice |  1
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ גודי ניר מוזס)
אשת התקשרות גו'די ניר מוזס התייחסה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה למבצע "מגן וחץ", בו היא מצד אחד בירכה על הפעולה בעזה ומצד שני "הכניסה" לכל אלו שקיטלגו את גורמי הביטחון שלוקחים חלק בהפגנות כנגד הרפורמה המשפטית כ"פריבילגים". כך היא כתבה: "לא אכפת לי מה הסיבה. שמחה ומברכת את צה"ל שסוף סוף גם העזתים יחטפו הפתעות לא נעימות. נמאס שזה רק הצד שלנו. שישראלים טובים חיים שנים תחת אש. בטראומות איומות. תודה לפריבילגים ולאנשי השב"כ על החיסול הנהדר של שלושת הרוצחים. אל תפסיקו".
אחרי המעבר המתוקשר לניו יורק, ג'ודי ניר מוזס ממשיכה להביע את דעתה על הנעשה בישראל וגם מחוצה לה, כל עוד זה קשור למדינה ברשתות החברתיות שלה. לפני כשבועיים, נערכה בפארק וושינגטון הפגנת ענק נגד הרפורמה במערכת המשפט בישראל, שארגנו ישראלים מקומיים. ניר מוזס רצתה לקחת חלק באירוע, עד שגילתה כי הזמרת אחינועם ניני תהיה שם.
ניר מוזס כתבה בפוסט שבו שיתפה את רגשותיה: ״ממש עכשיו מתקיימת בפארק וושינגטון הפגנה נגד הדיקטטורה המשפטית, כמו בכל יום ראשון במנהטן. חשבתי ללכת עד שנודע לי שאחינועם ניני מופיעה שם. הגברת הזאת במשך שנים מוציאה את דיבתה של ישראל רעה בעולם, אין מצב שאני אלך להפגנה כשהיא נמצאת שם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחינועם ניני
    מירה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחילאנועם הזאת .מפלצת בעלת אלף פרצופים.מכוערת אימים הן בכיעורה החיצוני והן בפנימי מחשבתי.עופי לתימן משם הגעת.מי יודע שאם את לא צאצא של איזה גוי תימני.לא ראיתי אדם שונא ישראל יותר ממך.תתבישי יה מכוערת.
    סגור