בארץ

קטי שטרית מתמרמרת: "לאישה ימנית ומזרחית אין הזדמנות שנייה"

חברת הכנסת מהליכוד התראיינה לתוכנית "אנשים" בקשת 12 ויצאה לא מרוצה: "יצרו לי דמות של מישהי שהיא מבולבלת ולא מבינה"
דוד זולדן | 
קטי שטרית (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
ח"כ קטי שטרית התראיינה לתוכנית "אנשים" בקשת 12. בהצצה לגולשי "מעריב אונליין", התייחסה שטרית לריאיון בחדשות 12 בו טענה כי "חוק המשכנתאות" עבר אבל הסתבכה כשהתבקשה לספק תשובות: "מנסה להיזכר. ראיתי את המילה 'משכנתאות' על המסך".
"טעות שלי, ומאז כאילו פתחת נצרה של רימון. גם תקפו בטוויטר, גם יצרו לי דמות בארץ נהדרת של מישהי שהיא מבולבלת ולא מבינה. זה מאוד פגע בי. זה יוצר תחושה שלאישה ימנית, מזרחית, מהפריפריה אין לה הזדמנות שנייה. באותה תקופה אני פשוט לא רציתי להתראיין, באותו שבוע היה לי קשה מאוד לחזור לערוצים. אולי זאת הייתה המטרה, שאני אפסיק להתראיין, שאני אפסיק להגן על הממשלה או הכנסת. חזרתי להתראיין כי אני נופלת וקמה, אני כמו 'נחום-תקום'".
כזכור, מבוכה נרשמה בריאיון שהתקיים לאחרונה עם חברת הכנסת קטי שטרית, לאחר שטענה כי באותו השבוע הצביעה במליאה על "חוק המשכנתאות". על אף טענתה של חברת הכנסת - מאז כינון הקואליציה הנוכחית לא הייתה הצבעה על אף חוק בנושא. שטרית תקפה בריאיון בחדשות 12 את התקשורת בטענה שהיא אינה מתעסקת בדברים החשובים, כדבריה, אלא במהפכה המשפטית.
בשלב הזה העלתה שטרית את "חוק המשכנתאות" כשלא ברור למה התכוונה. "התקשורת מעדיפה לבחור צד מסוים. יש חוק שעבר השבוע - 'חוק המשכנתאות', זה חוק לטובת ורווחת התושבים", אמרה. למרות הפצרות חוזרות ונשנות מצד המראיינת נטעלי שם טוב, חברת הכנסת שטרית טענה כי אינה זוכרת במדויק, אך זוכרת שראתה על צג ההצבעות במליאה את המילה "משכנתאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה