בארץ

טלי גוטליב משתוללת בהפגנת הימין: "השמאל בגד במדינת ישראל"

מובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית ידרשו לחקור את חה"כ טלי גוטליב בגין הסתה, בעקבות המתקפה החריפה שלה אמש בהפגנת הימין, בה האשימה את השמאל בבגידה ("הפקירו את ביטחון מדינת ישראל"), את רה"מ לשעבר ברק בהמרדה וקראה לפטר את היועמ"שית
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
האם מי שמתגאה בכך שהיא עורכת דין 22 שנה תועמד לדין על הסתה? חה"כ טלי גוטליב (הליכוד) נאמה בהפגנת תומכי הרפורמה המשפטית שהתקיימה אמש במוצ"ש בנתניה, מול כמה מאות אנשים, ותקפה בפראות את השמאל, את היועצת המשפטית לממשלה ואת רה"מ לשעבר אהוד ברק. בתגובה, מסרו מארגני המחאה שיפנו ליועמ"שית במטרה להורות על חקירתה.
בדבריה אמרה ח"כ גוטליב: "אתם יודעים מה מבחין בינינו לבין אנשי השמאל? השמאל איבד את זה, השמאל בגד במדינת ישראל, השמאל שכח את הערכים הכי בסיסיים של עם ישראל ומדינה יהודית ודמוקרטית. הם שכחו את זה. הם הפקירו את ביטחון מדינת ישראל. הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי למוטט את ממשלת הימין, ויש להם כסף. תראו את ההפגנה שלהם - כמה כסף יש להם. הם מתוכננים, מתוכנתים, מתוזמרים".
גוטליב התייחסה במשפט האחרון לפער בין מאות המשתתפים בלבד בהפגנת תומכי הרפורמה המשפטית, לעומת 24 אלף שהשתתפו בהפגנה נגד המהפכה בנתניה. כן קראה גוטליב למפגינים לדרוש לפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה.

עוד המשיכה גוטליב: "אנשים מוכרים סודות מדינה. אהוד ברק צריך לשבת בכלא על המרדה ופרסום סודות מדינה. לא ניתן להם להפיל ממשלת ימין של 64 מנדטים עם ישראל היקר, תרימו ראש, תסגלו מנטליות של שליטים ולא של עבדים".
 
בעקבות הדברים החריפים, תקפו מארגני המחאה את נאומה של גוטליב ומסרו: "דיבור מופרע שנועד להביא לרצח. מדובר בנבחרת ציבור הזויה ומסוכנת שמחובקת על ידי נתניהו ובן גביר. בהיסטוריה הלא רחוקה שלנו, אותו דיבור בדיוק הוביל לרצח פוליטי. זהו המשך ישיר של ההסתה המופרעת של אמסלם שקרא להעמיד לדין את נשיאת בית המשפט העליון. נתניהו בשתיקתו מאפשר את ההסתה והאלימות. נפנה מחר בבוקר ליועצת המשפטית לממשלה שתורה על חקירה דחופה נגד גוטליב המסוכנת בגין הסתה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש לה הפרעה דו קוטבית
    פסיכיאטר 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל סטודנט שנה א יכול להבין
    סגור
  • 2.
    כזו מציקה, כמו בובת גומי מתנפחת (ל"ת)
    בדיחה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה רבה טלי גוטליב וכל גוש הימין
    SDF 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנחנו רוצים רפורמה מישפטית טלי גוטליב צודקת ירי הרקטות והפיגועים האחרונים בגלל השמאלנים המסריחים
    סגור