בארץ

כוחות הביטחון סיכלו פיגוע ענק בערב החג: 5 מחבלים נעצרו

כוחות הביטחון עצרו הבוקר (שלישי) שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, שבהם חולייה של 5 מחבלים שנעצרו במחנה הפליטים בג'נין, כשעל פי החשד תכננה לבצע פיגוע בטווח זמין מידי, כלומר בערב חג שני של פסח
מערכת ice | 
כוחות הביטחון (צילום פלאש 90/ ויסאם השלמון)
כוחות הביטחון עצרו הבוקר (שלישי) שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, שבהם חולייה של 5 מחבלים שנעצרו במחנה הפליטים בג'נין, כשעל פי החשד תכננה לבצע פיגוע בטווח זמין מידי, כלומר בערב חג שני של פסח.  
חוליית המחבלים נעצרה לחקירת שב"כ, כשבמקביל התנהלו חילופי אש בין הכוחות לחמושים, שחלקם נפגעו. לא היו נפגעים בקרב החיילים, שהחרימו ציוד לחימה רב ובו נשקים ותחמושת של אותם המחבלים שתכננו את הפיגוע הגדול.
לוחמי יחידת מגלן, יחד עם לוחמים מיחידת המסתערבים של מג"ב וסיירת צנחנים, סיימו את פעולת המעצר תוך שעה. במהלך הפעילות, חשודים גלגלו צמיגים בוערים ויידו אבנים לעבר הלוחמים, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. הפלסטינים דיווחו כי אחד מהעצורים הוא אחמד תורכמאן, בנו של מאהר תורכמאן שנמלט לאחר שביצע יחד עם שני קרובי משפחתו שנעצרו את הפיגוע החריג בבקעת הירדן בספטמבר.
התפיסה של כוחות הביטחון רגע לפני ערב חג פסח השני, מגיעה על רקע פעולות רבות של צה"ל לאחרונה ברחבי יהודה ושומרון והמתיחות הביטחונית הקשה ששוררת בישראל לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה