בארץ

יהודה גליק תוקף את מובילת המחאה: "תתביישי! קצת דרך ארץ"

אחת ממובילי המחאה ויוזמת "מחאת הדגלים השחורים", שקמה ברסלר, כינתה את ראש הממשלה "שקרן בן שקרן", מה שמאוד הכעיס את חבר הכנסת לשעבר 
מערכת ice |  1
יהודה גליק (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
הערב (שני), ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הולך לנאום לאומה, על רקע המצב הבטחוני הקשה במדינה. שקמה ברסלר, ממנהיגי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית והממשלה כולה, בלי לשמוע את מה שיש לביבי להגיד, צייצה את המסר הבא בחשבון הטוויטר שלה בנוגע לנאומו: "מקדימה את המאוחר, ב-20:15 תקשיבו לשקרן בן שקרן ו…אל תאמינו לאף מילה". הרפרנס הוא כמובן להקלטות שדלפו באוקטובר האחרון, בהן נשמע שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', מכנה את נתניהו "שקרן בן שקרן".
חברת הכנסת לשעבר, יהודה גליק, לא נשאר אדיש לציוץ הזה של ברסלר והגיב לה את הדברים הבאים: "תתביישי. מדובר בראש ממשלת ישראל שנבחר בבחירות דמוקרטיות! כמה בדיוק בחרו בך? קצת דרך ארץ לא תזיק לך!".
כזכור, בהקלטות שהודלפו, נשמע סמוטריץ' אומר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי, הייתי צריך להיכנס באמ-אמא שלו. הוא שקרן בן שקרן. הוא לא רצה ללכת עם רע"ם? רצה באבי-אביו. אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממתי למיעוט קומוניסטי יש דרך ארץ? הם לא מקבלים שהפסידו (ל"ת)
    יוסי 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור