בארץ

קמפיין גיוס תרומות למען רותם מנסנו הפצוע קשה מהפיגוע בדיזנגוף

רותם מנסנו, תקליטן במקצועו, נפצע קשה בפיגוע הירי בדיזנגוף לפני כשלושה שבועות שבו נרצח חברו אור אשכר ז"ל. חבריו התגייסו לעזור לו ופתחו קמפיין מימון המונים: "מצפה לו מסע שיקום ארוך ויקר בהמשך הקרב של חייו"
מערכת ice | 
פיגוע ירי בתל אביב (צילום איחוד והצלה)
חבריו של התקליטן רותם מנסנו, שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב ב-9 למרץ, פתחו קמפיין מימון המונים עבורו. מנסנו איבד בפיגוע את חברו הטוב אור אשכר ז"ל, שנפטר מפצעיו לאחר 11 ימי מאבק.
בדף הקמפיין "המסע של רותם" כתבו חבריו: "רותם חי כדי לשמח אנשים. הוא לא סתם דיג'יי מהטובים בישראל, מטרת חייו הייתה לשמח זוגות ביום הכי מיוחד שלהם. ואז, בדיוק בתקופת השיא שלו... ברגע אחד, הכל התהפך!

"בימים הראשונים בבית החולים הוא נאבק על חייו והצליח לצאת מסכנת חיים. לאחר שהתעורר ושמע מהצוות הרפואי על מצבו, החליט שכנגד כל הסיכויים הוא יוצא למסע חייו כדי לחזור ולעמוד על הרגליים. רותם חוזר ואומר שאור אשכר ז"ל הציל את חייו והוא מתכוון להיאבק בכל כוחו כפי שאור היה מצפה ממנו ולנצח כנגד כל הסיכויים. אך לצערנו, הדרך לשם ארוכה... ארוכה מאוד!
 
"על אף התגייסות מדהימה של די ג'יים ברחבי הארץ לנגן במקומו בחתונות שציפו לו ולהעביר את ההכנסות לרותם, אנשי מקצוע רבים מעידים שמסע השיקום שלו יכול לקחת שנים רבות, ומבהירים שמדובר במסע יקר מאוד. לכן אנחנו צריכים גם אתכם!
"ללא יכולת לנגן, לשמח ולהתפרנס, רותם ניצב מעתה והלאה בפניי אתגרים עצומים. נכון, אולי הוא יקבל סיוע כלשהו מגופי ממשלתיים וחברות ביטוח אך אנחנו כאן כדי לכסות את כל מה שלא נכלל בסיוע שיקבל: החל מטיפולים רפואיים פרטיים ויקרים, הנגשת מקום מגורים בצורה שמותאמת אישית עבורו, הנגשת רכב שמותאם למצבו, ועוד הוצאות גדולות ומשמעותיות שמצפות לו בהמשך הקרב של חייו. המטרה של הקמפיין היא לגייס עבור רותם את השקט הכלכלי ל-5 השנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה