בארץ

איחוי הקרע? זוהי הדרך שבה גלנט ישאר במשרד הביטחון

שר הביטחון צפוי להישאר בתפקידו לאחר שהוא יתנצל על הנאום שנשא במוצאי שבת האחרון. התקדמות זו מגיעה לאחר שיושב ראש ש"ס, אריה דרעי, התערב בנושא 
מערכת ice |  1
יואב גלנט, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריק מרמור)
שר הביטחון יואב גלנט צפוי להישאר בתפקידו לאחר שיתנצל על הודעתו בפומבי, כך על פי פרסומים. ההסכמה הגיעה במסגרת פגישה חשובה שנערכה בין גלנט לבין יושב ראש ש"ס אריה דרעי על מנת למצוא פתרון שיאפשר לגלנט להישאר שר הביטחון. 
בשישי האחרון, התקיים דיון בין הרמטכ"ל לבין אריה דרעי כאשר דרעי רצה להבין מהרמטכ"ל את גודל תופעת הסרבנות בצבא על רקע הרפורמה המשפטית ועל מנת לבחון אופציות להורדת אחוזי הסרבנות. דרעי לא משמש כשר או כחבר כנסת אך הוא נתפס בידי רבים במערכת הביטחון ובמערכת הפוליטית כאיש מתון עם ניסיון ביטחוני רב מישיבות קבינט רבות.
כזכור, הקרע בין ראש הממשלה לבין גלנט והפיטורים הגיעו על רקע הנאום של גלנט במוצאי שבת. גלנט תכנן לנאום כבר ביום חמישי באותו שבוע אך הוא נפגש עם נתניהו והוא מצידו הבטיח שיטפל בדברים שמפריעים לו. כאשר ראש הממשלה שהה בלונדון גלנט נאם לציבור וסיפר על הדאגות שלו לפירוק צה"ל מבפנים. לגלנט כאמור תמיכה רבה במערכת הביטחון ורבים מפורום מטכ"ל מעוניינים שהוא ישאר בתפקיד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם לגלנט יש תמיכה במערכת הבטחון, זה אומר שהוא שמאלני !
    משה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כמוהם, בגלל זה הוא עוצר יהודים במקום ערבים
    סגור