תקשורת ומדיה

רוטמן מאשים: "קמפיין עם שלושה ערוצי תקשורת וכמה אתרים"

גם אחרי עצירת החקיקה יש מי שמאוכזבים מבלימת המהלך הדרמטי שהם הובילו אולם לצד הביקורת מסתמנת קבלת מרותו של נתניהו
דוד זולדן |  2
שמחה רוטמן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן אינו שבע רצון מהחלטת נתניהו על עצירת החקיקה והבוקר שוחח עם ניסים משעל וגדעון אוקו בתכניתם ב-103FM, הביע את זעמו והפגין את התנגדותו לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית: "זו טעות לעצור את החקיקה, דווקא מתוך הרצון להידברות. מאחר ואני השקעתי בהידברות שעות רבות, ימים רבים, יותר מזמן העבודה שלי. אנחנו אמרנו בצורה מאוד ברורה שאנחנו חושבים שזה הדבר הלא נכון לעשות".
גם אחרי הדברים האלה רוטמן מקבל את מרותו של רה"מ: "מקבלים את החלטתו של ראש הממשלה. בסופו של דבר יש גורם אחד שאחראי למדינה, לשלמותה, לעניין הביטחוני, כלכלי וכל העניינים, הוא קיבל את ההחלטה הזו, אנחנו מקבלים ומכבדים. העובדה שיש מחלוקות ולא תמיד הסכמות ובסופו של דבר מקבלים החלטה על פי מבנה קואליציוני, מוסכמות וכללי הכרעה זו דמוקרטיה".
רוטמן עקץ את התקשורת ואמר: "לא הערכתי נכונה כיצד נראה קמפיין עם שלושה ערוצי תקשורת ועוד כמה אתרים".
"הוצגו המון מתווים שיכולים לשמש כבסיס למתווה מוסכם. כל מי שהיה מקורב למו"מ שכן התקיימו והכיר את עמדת הצדדים אמר שההבדלים היו גדולים. מה שקרה לצערי שלמרות שההבדלים היו מאוד קטנים ואפשר היה בקלות לסגור אותם, בחר מחנה, צד מסוים, לא להגיע למו"מ, לא להגיע להסכמות, לפגוע בכלכלה ובביטחונה של ישראל". חתם רוטמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוטמן,מרציאנו ראיינה אותך וגמגמת אז מה אתה מאשים? (ל"ת)
    יוסף 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כישלון
    גר 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוטמן אין לך חוט שידרה דחליל נע עם הרוח נכשלת בגלל דורסנות והזלזול שלך בוועדה ביחס שלך לחבריך החכים הליכוד ומפלגתך לא סופרים אותך נכנעתה בבושת פנים איך תופיע גם כך שנוא בציבור נרמס ונכשל לך תתפטר תציל את כבודך עקרונותיך אתה המפסיד ה ג ד ו ל
    סגור