בארץ

רוטמן המשיך בהצבעה, באופוזיציה השתוללו: "בריון, דיקטטור, פאשיסט"

סוער בוועדת החוקה: היו"ר שמחה רוטמן לא איפשר לנציגי האופוזיציה לדבר והוציא את נציגיה עם פתיחת הדיון. כשחזרו להצבעות חברי הוועדה השתוללו וקראו: "רוטמן, אתה דיקטטור. בושה"
דוד זולדן |  4
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
יו"ר ועדת החוקה והמשפט בכנסת, חבר הכנסת שמחה רוטמן, לא איפשר לנציגי האופוזיציה אפילו לשאת דברי פתיחה והם מחו וצעקו לעברו: "בריון, דיקטטור, פאשיסט, בושה". רוטמן התעלם והמשיך בקיום הצבעות בזמן המחאה.
"אתה סותם את הפה לחברי הוועדה", תקף ח"כ גלעד קריב (העבודה). רוטמן לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "אתה לא תגיד לי איך לנהל את הוועדה ומי שינהג בביריונות אני אקרא אותו לסדר". 

ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד) הוצא מהדיון מיד בתחילתו, ואחריו הוצאו גם חברי סיעתו יוראי להב הרצנו, משה טור פז ואורנה ברביבאי, אחרי שהפטירה לעברו: "אתה לא תסתום לנו את הפה".
רוטמן החזיר את הנציגים שהוציא מקרב חברי הועדה והחל בהצבעות, במטרה לאשר עד סוף היום את חוק יסוד: השפיטה המתייחס לשינויים במתווה הרכב הוועדה למינוי שופטים לקריאה שנייה ושלישית. אלא שהסערה לא שכחה, אבל רוטמן המשיך בהצבעות בזמן שחברי האופוזיציה דפקו על השולחן וקוראו פעם אחר פעם "דיקטטורה, בושה". הם פנו ליועץ המשפטי של הוועדה גור בליי בבקשה לעצור את ההצבעות על ההסתייגויות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יישר כח רוטמן! תומכים בך רק תמשיך!
    בנימין 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המשך להתעלם מצביעות השמאל הם לא רלוונטיים, וגם ההפגנות, פעם היו מיליון בהפגנות הקוטג׳.
    סגור
  • 3.
    כפי שיש רוב אוט'
    אפי 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועדת החוקה כך גם צריך להיות בפסילת חוק בבג"צ בדיוק כמו שמסמנים את המטרה ואח"כ יורים. או מודד פעם אחת וגוזר 1000 פעם עד שתגיע למידה המדוייקת.
    סגור
  • 2.
    חכ רוטמן
    ירטן 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כמה אתה בן אדם נבזה העם כביכול שאתה מייצג שקבלת מנדת נאנק תחת העול הכלכלי לך לא יכפת העיקר הכיסא שלך אין דבר יש אלוהים בשמים רואה איך אתה ואנשי?ביבי מתנהגים לעם ישלם לכם כגמולכם
    סגור
  • 1.
    עבד
    יאצק 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ח"כ רוטמן הוא עבד כי ימלוך ,אסון למדינה
    סגור