בארץ

מפגינים הקיפו את הבית ורוטמן יצא באבטחה כבדה

יו"ר ועדת החוקה הגיע לביתו של יובל טל, נשיא חברת ההייטק פיוניר ברמת השרון; מוקדם יותר הפגינו מאות אנשים מחוץ לאירוע הרמת כוסית של הציונות הדתית בפתח תקווה
מערכת ice | 
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן יצא מלווה באבטחה כבדה מפגישה ברמת השרון בחמישי בלילה, אחרי שמאות מפגינים התאספו סביב הבית אליו הגיע. הפגישה הייתה עם יובל טל, נשיא חברת ההייטק פיוניר. 
כשלמוחים נודע על הגעתו - הגיעו לשם עם דגלים ושלטי מחאה וצעקו בין היתר: "בושה!", "רוטמן הפחדן", ו"הביתה". כוח מג"ב שהגיע למקום ניסה להדוף את המפגינים לאחור, כאשר לבסוף יצא רוטמן מהפגישה ברכב מוקף בשוטרים. 
מוקדם יותר בחמישי, מאות אנשים הגיעו להפגין מול אירוע הרמת כוסית של מפלגת הציונות הדתית בפתח תקווה. שני האירועים הגיעו על רקע "יום השיתוק הלאומי", בו מחאות והפגנות נגד הרפורמה המשפטית התקיימו בכל רחבי הארץ. 
לאחר האירוע ברמת השרון, צייץ רוטמן: "הייתי הערב ב-2 מקומות. בפ"ת קיבלתי מחיאות כפיים ותשבחות. ברמת השרון קיבלתי ביקורת קשה ואפילו האשמות. בשני המקומות קבוצה קטנה ואלימה ניסתה למנוע ממני את ההגעה או היציאה. לשמוע ולהשמיע גם דברים לא נוחים - זו דמוקרטיה. אלימות, השתקה וחסימת כבישים - זו לא דמוקרטיה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה