בארץ

שעות אחרי ההפגנות: נתיבי איילון נפתחו לתנועה

עשרות אלפי מוחים חסמו את נתיבי איילון במהלך שעות הלילה כתגובה לפיטורי שר הביטחון, יואב גלנט, ונזק לא קטן נגרם. לאחר שעות רבות, נפתחו הבוקר נתיבי איילון לשני הכיוונים
מערכת ice | 
איילון חסום (צילום צילום מסך טוויטר @yonibmen)
שעות רבות לאחר שנתבי איילון נחסמו לתנועה בעקבות המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, הנתיבים לשני הכיוונים נפתחו לתנועה. עובדי חברת נתיבי איילון עמלו במשך שעות לפינוי הצירים, כאשר לקראת השעה שש בבוקר נפתחו נתיבי איילון צפון. כשעה וחצי לאחר מכן, גם איילון דרום נפתח לתנועה. 
החסימות החלו לקראת השעה 22:00 אתמול (ראשון) בעקבות הודעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על פיטורי של שר הביטחון, יואב גלנט, לאחר שהאחרון קרא במוצאי שבת לעצור את החקיקה נגד הרפורמה המשפטית ובשיאה של תקופה ביטחונית רגישה. גלנט עצמו צייץ בטוויטר לאחר הודעת הפיטורים כי "ביטחון מדינת ישראל תמיד היה ותמיד יישאר משימת חיי".

בעקבות הודעת הפיטורים של נתניהו, עשרות אלפי אזרחים יצאו לרחובות והפגינו ברחבי הארץ כנגד המהלך המהווה עוד שלב בהפיכת ישראל לדיקטטורה. אלפים רבים של ישראלים ירדו לעבר כבישי נתיבי איילון לשני הכיוונים וחסמו את התנועה. בעקבות המחאה הספונטנית, כוחות המשטרה, שבמחאות הקודמות ניסו לעצור את הירידה לאיילון, לא הספיקו לעשות זאת.
רק לאחר שעות רבות ותוך שימוש באמצעי פיזור הפגנות הצליחו השוטרים לפנות את המוחים מנתיבי איילון. כאמור, נתיבי איילון לשני הכיוונים נפתחו לתנועה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה