בארץ

גולדקנופף ירד מהבמה, סמוטריץ' חמק ורגב הותקפה והשיבה אש

בת"א תקפו מפגיני שמאל את שרי הממשלה. רגב שלהבה את המפגינים: "תשתו מים". סמוטריץ' הוגנב מכניסה צדדית של למלון, מיקי זוהר נמלט מקניון וגולדקנופף ירד מהבמה
דוד זולדן | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם)
מחאות נגד הרפורמה המשפטית נערכו היום בכמה מוקדים ברחבי הארץ. מאות הפגינו מחוץ למוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, שם התקיים הבוקר כנס של מינהל מקרקעי ישראל שאליו אמור היה להגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, שביטל את השתתפותו ברגע האחרון בעקבות המחאה באזור ההתכנסות. המפגינים צעקו: "בושה" וחסמו את הכביש.
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ירד מהבמה מיד לאחר שעלה אליה כאשר המפגינים הטיחו לעברו: "אתה בושה" ו"דמוקרטיה, דמוקרטיה". אחד המפגינים הוצא בכוח מהאולם על ידי המאבטחים. מפגינים מחוץ למוזיאון צעקו לעבר הצוות של גולדקנופף "פרזיטים, לכו לצבא", והשוטרים דרשו מהם לעזוב את החניון.
גם שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לכנס, וכשעלתה לבמה מפגין השתלח לעברה: "את לא מייצגת אותי, לא את ולא אמסלם". רגב לא ויתרה ועקצה: "תן לו בקבוק מים שישתה קצת ויירגע". המאבטחים הוציאו את המפגין מהאולם תוך כדי שהנוכחים בכנס קראו לו "ללכת הביתה". רגב פנתה לגולדקנופף והשתעשעה: "תודה שמעולם לא קיבלת תקשורת כזו בוועידה". מפגינה שנטמעה בקהל צעקה לעברה: "דמוקרטיה", ורגב שוב עקצה: "נכון, נבחרתי בדמוקרטיה להזכיר לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה